Leuke collumn Annemieke, heel herkenbaar.
2 jaar geleden was er sprake van dat het toen al de laatste mol zou zijn maar er waren wel geruchten dat er toch nog 1 keer een volgende zou komen.
Tijdens de fandag heeft Angela toen bevetigt dat ze er waarschijnlijk een jaartje tussenuit zouden gaan en dat er dan waarschijnlijk weer een nieuwe serie zou komen.
Dat is gebeurt, die serie bekijken we nu. Dat was houvast en hoop, en hoop deed leven.
Nu zijn we weer bezig aan de laatste serie en er is momenteel maar weinig hoop dat er een publiek vervolg gaat komen.
Wel zijn er die geruchten dat het format naar SBS6 zal gaan.
Ik hoop, hoop, hoop toch zo dat Angela weer een positief beetje hoop kan geven op een mogelijk vervolg, desnoods bij SBS maar dan toch in ieder geval met haar in de hoofdrol als precentatrice zoals het hoort.
Die infantiele belspelletjes en commercial breaks nemen we dan maar op de koop toe maar geef ons alsjeblieft weer een beetje hoop Angela. Alleen daarom al zou ik naar de fandag komen (maar ik kom sowiezo).
Het zwarte gat is best door te komen zolang er maar een sprankje uitzicht is op een vervolg.