Auteur Topic: (theorie) Korte biechts  (gelezen 4588 keer)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
(theorie) Korte biechts
« Gepost op: 10-03-2006, 23:04:36 »
Vorig jaar vertelde Yvon op de fandag dat zij dubbel moest biechten, als kandidaat en als mol. Haar biechts mochten niet al te lang zijn anders viel het op. daarom denk ik volgens logisch redeneren: degene met korte biechts maakt meer kans de mol te zijn.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: (theorie) Korte biechts
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2006, 23:06:12 »
Ik denk het niet. In een biecht worden er ook wel eens fouten gemaakt, ineens gegiebel, dus dat kost altijd wel een tijdje  ;)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2006, 23:11:35 »
Daarbij zullen de kandidaten allerminst dingen hebben ingestudeerd om juist dan te gaan zeggen tegenover de camera waarachter tig kijkers dan schuil gaan. Die biechtmomenten zijn voornamelijk allemaal geimproviseerde stukjes wat desbetreffende kandidaat plots te binnen schiet over wat er net gebeurd is en wat hem of haar opviel. Dus tja, ik moet het nog maar zien.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2006, 10:25:03 »
Ik denk dat er wel wat inzit, alleen wordt er zoveel geknipt in die biechts dat het sowieso niet terug te zien is in de afleveringen.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2006, 10:38:05 »
Ik denk dat er wel wat inzit, alleen wordt er zoveel geknipt in die biechts dat het sowieso niet terug te zien is in de afleveringen.

Dat denk ik ook.
De lengte van de biechts vergelijken heeft m.i. dan ook niet echt zin.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2006, 18:51:13 »
Laat ik het anders formuleren dan: de mol zal vantevoren al weten wat hij/zij gaat zeggen in de biechts, de biechts zullen weinig euhh's oid bevatten,  zijn er dan opvallende biechts die heel zelfverzekerd overkomen

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2006, 18:55:20 »
Nou, dat weet ik niet. De gewone kandi's kunnen ook al weten wat ze gaan zeggen. Ze weten al waar het over zal gaan, dus ze kunnen al weten wat ze gaan zeggen.
The British are not impressed.

Offline Jorg23

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2006, 18:56:15 »
Nou, dat weet ik niet. De gewone kandi's kunnen ook al weten wat ze gaan zeggen. Ze weten al waar het over zal gaan, dus ze kunnen al weten wat ze gaan zeggen.
maar der moet toch een manier zijn om de mol te kunnen onderscheiden uit de biechts tov de 'gewone' kandidaten  :-\\

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #8 Gepost op: 13-03-2006, 18:58:48 »
Ik denk dat je dan meer naar ingehouden glimlachjes moet kijken.

[edit] Geert zag er vrij betrouwbaar uit toen hij zei "ik ben niet de mol. Daar kan ik kort over zijn". Hij had me daar al bijna overtuigd. [/edit]
The British are not impressed.

Offline Jorg23

• Forumlid
Re: (theorie) Gezichten
« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2006, 19:01:10 »
Dan maak ik er de theorie van de gezichten van.

Hoe zag Liz eruit toen ze zei:'zal ik het zeggen? Neej ik zeg het nog niet'

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2006, 20:18:00 »
Als je naar het ruw materiaal van de biechten zou kunnen kijken, dan zou het inderdaad zo zijn dat de mol op gegeven moment kortere biechten heeft. Helaas krijgen we geen ruw materiaal gezien, enkel geknipt, maar dat betekent niet dat je aan dit feit niets hebt. Als een kandidaat in een aflevering opvallend vaak in beeld komt (en je ziet ook aan de beelden dat het één en dezelfde biecht was) dan is het dus wel minder waarschijnlijk dat hij/zij de mol is. Er zitten echter wel nog een aantal haken en ogen aan, maar ik vind deze info allesbehalve nutteloos. Ik ga er op letten.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2006, 18:56:27 »
Als je naar het ruw materiaal van de biechten zou kunnen kijken, dan zou het inderdaad zo zijn dat de mol op gegeven moment kortere biechten heeft. Helaas krijgen we geen ruw materiaal gezien, enkel geknipt, maar dat betekent niet dat je aan dit feit niets hebt. Als een kandidaat in een aflevering opvallend vaak in beeld komt (en je ziet ook aan de beelden dat het één en dezelfde biecht was) dan is het dus wel minder waarschijnlijk dat hij/zij de mol is. Er zitten echter wel nog een aantal haken en ogen aan, maar ik vind deze info allesbehalve nutteloos. Ik ga er op letten.
Je hebt helemaal gelijk. Maar er was een kandidaat waarbij ik echt het gevoel had dat we naar haar mol biecht zaten te kijken en dat er werd geknipt voordat ze een mollestreek toegaf. Als ik haar naam nou eens herinnerde...

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2006, 19:14:45 »
Je hebt helemaal gelijk. Maar er was een kandidaat waarbij ik echt het gevoel had dat we naar haar mol biecht zaten te kijken en dat er werd geknipt voordat ze een mollestreek toegaf. Als ik haar naam nou eens herinnerde...
denk eens ff hard na dan :P
Keep Watching

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2006, 19:46:12 »
Ik denk dat alle kandidaten, dus ook de mol, het ook echt deels als kandidaat speelt. Zoals George dat ooit zei. Ik bedoel - daar kom je niet zomaar achter in een biecht met veel of weinig 'euuhhhs'. Daar zijn de kandidaten (en de montage) veeeel te slim voor! Die lezen hier namelijk ook wel...  ;)
Laten we jabberen.

Offline sap

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2006, 19:51:35 »
Het zou niet de eerste keer zijn, dat je de montage op ideëen brengt... Je zal het eerder aan de lichaamstaal zien dan aan hetgene wat er gezegd wordt tijdens de biecht...

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 14-03-2006, 22:11:43 »

Ja dat gevoel had ik ook bij iemand. Ik weet ook niet meer wie. Ik heb morgen weer effe tijd om de aflevering na te kijken en dan zet ik hier wel neer wie het was....

het was mary-lou
Ik had een prachtige screenshot, maar kan die er niet opzetten :-\\

Ze zei: Ik ben gewoon zo ongelooflijk bang....... en toen stopte de biecht, maar volgens mij was haar zin nog lang niet af, dus dat zou nog van alles kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2006, 22:41:06 door billyboem »
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.