Auteur Topic: Geert is niet de mol!  (gelezen 17157 keer)

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geert is niet de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 12-03-2006, 20:31:34 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar ehm, als er iedere week echt iemand uit gaat, dan betekent dat, dat we voortijdig maar drie kandidaten overhouden.
Er zijn namelijk 10 afleveringen.
laatste aflevering betreft de hints e.d.
1 na laatste wordt meestal de mol bekend (nog 3 spelers)
Betekent dat er nog 8 afleveringen zijn voor in totaal 7 afvallende kandidaten.

Dus dat betekent dat Geert nog terug zou kunnen komen.
Of er gaat in één aflevering niemand uit.

:-\\ tsja, ff afwachten maar weer  ;)
Maar het terugkomen van reeds afgevallen kandidaten zou ik beetje jammer vinden. Eruit is eruit!

Hier zit ik ook al een tijdje mee in m'n maag... En door de opmerkingen in het topic van Roderick, waarin gezegd wordt dat het niet eerlijk zou zijn voor de afvallers dat Liz of Roderick de Mol is, omdat zij de Mol dan niet in actie hebben gezien, heb ik een theorietje bedacht ;D
Stel dat de eerste twee afvallers terug komen? En die komen dan net als Roderick en Liz in aflevering 3 terug. Die twee dansen hun tangootje en worden weer bij de groep gevoegd. Dan komt een mededeling van Karel dat Liz en Rod wel een achterstand hebben omdat ze de Mol niet in actie hebben kunnen zien. Máár, misschien hebben de eerste twee afvallers de Mol ook niet in actie gezien, omdat de Mol aan het tangoën was. Dus die twee komen ook weer terug. De groep doet dan een opdracht samen, zodat iedereen de Mol in actie kan zien. Ter compensatie komt Karel met nóg een mededeling: er gaan deze aflevering 2 mensen weg n.a.v. hun test.
Zo begin je in aflevering 4 met 8 kandidaten, en met elke week een afvaller, kom in aan het begin van afl.9 uit op 3 mensen.  ::ok::

Oh, en nog iets... Geert mocht z'n jokers 'mee naar huis nemen' of aan iemand geven. Wat moet je thuis met een paar blokjes hout?? Hij had ze gewoon kunnen bewaren voor z'n terugkomst en dan weer in kunnen zetten  ;)
« Laatst bewerkt op: 12-03-2006, 20:34:31 door Iris_77 »

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #81 Gepost op: 12-03-2006, 20:36:10 »
Hier zit ik ook al een tijdje mee in m'n maag... En door de opmerkingen in het topic van Roderick, waarin gezegd wordt dat het niet eerlijk zou zijn voor de afvallers dat Liz of Roderick de Mol is, omdat zij de Mol dan niet in actie hebben gezien, heb ik een theorietje bedacht ;D
Stel dat de eerste twee afvallers terug komen? En die komen dan net als Roderick en Liz in aflevering 3 terug. Die twee dansen hun tangootje en worden weer bij de groep gevoegd. Dan komt een mededeling van Karel dat Liz en Rod wel een achterstand hebben omdat ze de Mol niet in actie hebben kunnen zien. Máár, misschien hebben de eerste twee afvallers de Mol ook niet in actie gezien, omdat de Mol aan het tangoën was. Dus die twee komen ook weer terug. De groep doet dan een opdracht samen, zodat iedereen de Mol in actie kan zien. Ter compensatie komt Karel met nóg een mededeling: er gaan deze aflevering 2 mensen weg n.a.v. hun test.
Zo begin je in aflevering 4 met 8 kandidaten, en met elke week een afvaller, kom in aan het begin van afl.9 uit op 3 mensen.  ::ok::

Oh, en nog iets... Geert mocht z'n jokers 'mee naar huis nemen' of aan iemand geven. Wat moet je thuis met een paar blokjes hout?? Hij had ze gewoon kunnen bewaren voor z'n terugkomst en dan weer in kunnen zetten  ;)

Dat zou idd wel een idee zijn ja! Dat ze alles toch weer gelijk trekken!!  ::ok::
Wel eerlijk.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 12-03-2006, 21:34:06 »

::joehoe:: Hoe heb je het kunnen verzinnen!  :)

Ookal heb ik als mol Roderick, zoals jij het geschreven hebt ben ik het ermee eens mochten ze deze methode gaan gebruiken, zoals mijn bovenposter al zegt: "Wel zo eerlijk"

Prima gevonden wat mij betreft en ik ben er eigelijk stiekem wel voor (al verkleint het zo de kansen dat Roderick minder snel word doorzien door de overige kandidaten, maarja... het spel is het spel he?  8))
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #83 Gepost op: 12-03-2006, 21:39:58 »
Ik kan in al dit gespeculeer 1 ding met zekerheid zeggen: Geert is NIET de Mol! ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #84 Gepost op: 12-03-2006, 21:48:09 »
Ik kan in al dit gespeculeer 1 ding met zekerheid zeggen: Geert is NIET de Mol! ;D

Nou... je weet het maar nooit met widm  ;D
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #85 Gepost op: 12-03-2006, 22:38:07 »
Verkopen op de fandag natuurlijk ;)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #86 Gepost op: 13-03-2006, 00:45:42 »
Nee, ik geloof er niet in dat hij terug komt. Trouwens, BN-ers worden altijd gewoon betaald als ze mee doen aan spelletjes. De test is de test, wie hem het slechtst maakt moet weg. Het was vorig jaar ook niet eerlijk dat Gijs terugkwam, hij had de test het slechtst gemaakt en had gewoon uit het spel gemoeten.
Als je bij That's The Question in de finale het verkeerde antwoord geeft krijg je ook niks en hoef je er niet op te rekenen dat je de volgende dag terug mag komen.
The British are not impressed.

Offline tomhaze

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 13-03-2006, 12:03:45 »
Toch lijkt 't me wel wat alsie terug komt :D
Eerlijk gezegd zie ik 't wel gebeuren, zeker met de theorie van vlakhierboven, dat Roderick en Liz toch een achterstand hebben opgelopen... maargoed, tis maar afwachten...

Gegroet  ::ok::

Tom

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
« Reactie #88 Gepost op: 14-03-2006, 12:29:25 »
Ik zou echt in mijn broek piesen  :-[, als Geert terug komt en TOCH de mol blijkt te zijn. Wat een giller!!! Dan zou ik het toch goed hebben gehad. Want vanaf het moment dat ik wist, wie er mee zouden doen, geloofde ik stellig dat Geert; DE MOL was. En dat heb ik ook nog eens overal verkondigd. Als Geert toch terugkomt EN mol blijkt te zijn, heb ik tenminste toch nog een reputatie hoog te houden!!
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 15-03-2006, 15:58:24 »
Ik denk echt niet dat hij terug komt
......