Nog een klein anderhalf uur en dan begint de aflevering van Wie is … de Mol? Voor degene die nog twijfelen over wie ze in de poule moeten invullen dacht ik laat ik de verschillende theorieën over de 3 finalisten nog even uiteenzetten! Deze theorie zal ook nog zeker van belang zijn als vanavond niemand uitgaat!
Groene lijntjes (met dank aan de site van Heinz)
De groene lijntjes in de leader die rond de contouren van de kandidaten getekend worden, lopen voor het eerst niet allemaal van links naar rechts verschijnen. Er is namelijk een splitsing naar links en rechts bij: Anniek, Viviënne, Jon
-3 finalisten: Anniek, Vivienne, Jon
Molmail Aflevering 1 (met dank aan de dikke Controleur zie ook het molmail topic)
In de molmail van aflevering 1 worden de kandidaten in vogelvlucht geïntroduceerd in de taxi's terwijl Sebastiaan aan 't woord is. De eerste 3 die getoond worden zijn: Dennis, Vivienne, Jon
-3 finalisten: Dennis, Vivienne, Jon
SMS in aflevering 1 (met dank aan de dikke Controleur zie ook het molmail topic)
In aflevering wordt de SMS getoond en dan krijg je achter elkaar 3 stukken uit verschillende kandidatendossiers te zien. De stukken die we te zien krijgen is een foto van Vivienne, Een foto van Dennis, waarna vervolgens een map wordt dichtgeslagen. Een identiteitskaartachtig iets van Jon.
-3 finalisten: Vivienne, Dennis, Jon
Groepsfoto (ik weet niet wie het postte ooit)
De kandidaten die nu nog over zijn: Dennis, Vivienne, Jon en Anniek. Op de groepsfoto staat er een soort van erepodium. Jon bovenaan als mol? Vivienne links -> de winnaar, Anniek rechts de verliezer.
-3 finalisten: Jon, Vivienne, Anniek
Eindfoto programma (met dank aan mijzelf haha)
Of stonden de drie finalisten op de foto aan het eind van iedere aflevering in het midden!
met in het midden mol: Anniek (waar alles om draait, de mol), links winnaar: Vivienne, rechts verliezer: Jon
-3 finalisten: Anniek, Vivienne, Jon
Er zijn dus verschillende theorieën, de meest sterke vind ik die van de groene lijntjes in de leader en natuurlijk die ik zelf heb gevonden van de eindfoto. Als ik niet overal de rechtmatige eigenaar van de verschillende visies achterhaald heb, dan spijt mij dat heel erg en zal ik dat zo snel mogelijk in orde brengen!