Auteur Topic: Wie is de mol op DVD  (gelezen 14564 keer)

Offline suuz87

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Wie is de mol op DVD
« Reactie #40 Gepost op: 6-03-2005, 10:54:29 »
Ik wil alleen dit jar, maar als ik ze vast in voorhand kan bestellen, ben ik zeker :P
jaaah ik ook :P :)

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 6-03-2005, 11:16:42 »
Ik las vaag dat je dus ook vanandere series de mol kan kijken??
Waatr dan??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 6-03-2005, 16:54:21 »
Ik las vaag dat je dus ook vanandere series de mol kan kijken??
Waatr dan??

Niet kijken, maar wel op DVD kopen, zie dit topic: Peiling verkoop DVD's WIDM!! .

Offline rsnel

• Forumlid
  • Ben weer terug...
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2005, 18:20:33 »
Hallo allemaal,

Aangezien ik de kwaliteit van videobanden nou niet bepaald geweldig vindt, heb ik besloten de WIDM 2005 op te nemen in DV kwaliteit, om daarna alles op alles te zetten voor een zo hoog mogelijke beeld een geluidskwaliteit. Tot op heden kan ik zeggen dat het de goede kant op gaat. (beelden worden netjes ruisvrij gemaakt, en ook het geluids krijgt een opfrisbeurt) Het eindresultaat zal uiteindelijk op 3 Double Layer dvd's te zien zijn. Voor de dvd ben ik dan ook op zoek naar de groepsfoto van WIDM 2005 in een beetje redelijke resolutie (1024 x 768).

Tevens zit ik te denken om opnames te maken van de molfandag, om zo een widm 2005 deluxe DVD te maken.

WIe kan mij helpen aan de foto (of andere leuke dingen)

rsnel

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2005, 23:27:04 »
De kwaliteit wordt dan wel extreem hoog, als het op ruim 27 GB komt te staan!! :o ::ok::

Ik krijg deze serie al van iemand anders op DVD, maar TOP dat je dit gaat doen!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2005, 13:15:07 »
Hallo allemaal,

Aangezien ik de kwaliteit van videobanden nou niet bepaald geweldig vindt, heb ik besloten de WIDM 2005 op te nemen in DV kwaliteit, om daarna alles op alles te zetten voor een zo hoog mogelijke beeld een geluidskwaliteit. Tot op heden kan ik zeggen dat het de goede kant op gaat. (beelden worden netjes ruisvrij gemaakt, en ook het geluids krijgt een opfrisbeurt) Het eindresultaat zal uiteindelijk op 3 Double Layer dvd's te zien zijn. Voor de dvd ben ik dan ook op zoek naar de groepsfoto van WIDM 2005 in een beetje redelijke resolutie (1024 x 768).

Tevens zit ik te denken om opnames te maken van de molfandag, om zo een widm 2005 deluxe DVD te maken.

WIe kan mij helpen aan de foto (of andere leuke dingen)

rsnel
dankje!!! :D