ik denk dat dit meer thuishoort in de widm subboard,
maar ik heb op dit moment geen inspiratie voor opdrachten
maar aan je middelen te zien kan je bijvoorbeeld bepaalde objecten begraven in het bos, de deelnemers zijn verdeeld in groepjes van 2 elk groepje moet een bepaald object vinden en krijgen bepaalde coordinaten mee.
Elk groepje krijgt een raadsel mee, antwoorden ze het goed krijgen ze te horen van welk object ze de coordinaten hebben meegekregen, raden ze het fout krijgen ze een verkeerd object te horen. Elk groepje moet dit doen. Via de portofoons moeten ze de coordinaten van de objecten doorgeven aan elkaar, zodat elk groepje de coordinaten krijgt van hun object, maar als bepaalde groepjes een verkeerde oplossing hebben gevonden krijg je dus 2 coordinaten voor één object, dan moeten ze gokken welke vraag ze denken goed te hebben geantwoord en welke fout
Lukt het dat elk groepje hun object weet te vinden slaagt de proef, anders niet
o ja, de groepjes mogen elkaar alleen via de portofoon spreken, ze mogen niet samen gaan lopen
Ik hoop dat je iets aan mijn idee hebt, snap je er niet helemaal iets van, kan je me altijd om verduidelijking vragen, ik ben nogal slecht in uitleggen