Jennifer. Van tevoren dacht ik het niet te weten, maar toen zij werd voorgesteld wist ik ineens zeker dat ik had gelezen dat zij de Mol was. En ik zag daar bevestiging in toen ze bijvoorbeeld:
- wegrende van het fort waaruit ze Steven moesten bevrijden en de opdracht daardoor mislukte
- het uitmuntend deed bij het stierenvechten maar het er wel heel heftig aan toe liet gaan in de hoop dat kandidaten na haar niet meer zouden durven
- akkoord ging haar antwoord bij de loved ones foutief te veranderen en daar vervolgens Kate als enige de schuld van gaf
- een rood scherm kreeg en heel slecht speelde dat ze het jammer vond maar er oké mee was
Maar ja toen was ze dus bij de executie van Kate nog steeds niet terug
Destijds en achteraf waren er ook wel aanwijzingen dat ze het niet was. Ik vond het bijvoorbeeld ontzettend stom dat ze kleren ging wassen voor $10.000 in plaats van een door de productie manipuleerbaar spel te spelen voor $80.000 - maar ja, ze werd ook wel in die positie geduwd door de anderen. Toch dacht ik echt zeker te weten dat ze het was en heb ik tot een halve aflevering na haar executie geen enkele andere kandidaat als Mol overwogen.