Ik vind het nogal een beschuldiging, die je helemaal niet hard kunt maken mi. Vertel mij dan maar eens wie voordeel heeft gehad van die info.
Ik zie niet waarom je het woord beschuldiging gebruikt.
Ik weet niet of het zin heeft om in herhaling te vervallen. Met de link van highwaykind was simpel af te leiden dat er niemand afviel. Ik heb dat bijvoorbeeld gedaan en om die reden doe ik niet mee aan de pool. Als ik het kan, kunnen anderen het ook. Als deze eventueel wel besloten hebben aan de pool mee te doen dan hebben die wel een voordeel gehad.
Door deze informatie te onderdrukken, heeft mogelijk niet iedereen gelijke kansen. En daarmee is beinvloeding van de kansen van de pool opgetreden.
Ik ga ervan uit dat Realitynet handelt vanuit de primaire drijfveer het plezier in WIDM niet te bederven door per ongeluk gelekte informatie te verspreiden. Dit heeft wel deze consequenties voor de pool.
Persoonlijk zou ik deze uitslag schrappen, maar uiteraard moet realitynet daar zelf een beslissing in nemen.
Vertel mij dan maar eens wie voordeel heeft gehad van die info.
Ik, en heb dus besloten niet mee te doen. Of er andere zijn kunnen jij nog ik met zekerheid vaststellen.