he Joff, dat is inderdaad interessant
Ik had net voor mezelf uitgemaakt dat de enige echte het rookgordijn als antwoord op mijn vraag om hulp om situatie Roeland/Gijs bedoelde. En dan niet zoals wij het opgevat hadden als vingerwijzing naar hem/haarzelf, maar puur als antwoord: situatie R/G was een rookgordijn om de aandacht van Mol af te leiden. Dit leek ook nog eens bevestigd door dagboek Mol, waarin hij/zij zelf zegt dat de aandacht nu lang genoeg afgeleid is.
Hoera
, ik was eruit..... dacht ik !!
Want inderdaad deze verwijzing links en rechts, zal niet per ongeluk zijn lijkt me. Kan ook weer 2 dingen betekenen:
1. hij/zij gaf aan dat hij ECHT de mol is door te verwijzen naar de volgende aflevering (5)
2. hij/zij gaf hiermee aan dat het antwoord op rookgordijn in de volgende aflevering (5) zou zitten (kan dat van Jim zijn, kan ook wat anders zijn)
Aangezien iedereen nu wel weet dat deenigeechte alleen maar deenigeechte kan zijn, lijkt het me niet dat hij/zij nu nog de behoefte voelde om dat te bevestigen, dus dan zou theorie 2 waar zijn
Denken jullie dat we nu verder moeten zoeken met rookgordijn in deze aflevering of is mijn bovenste verklaring plausibeler
?