Actieve leden zijn leden die zich actief inzetten voor Realitynet op welke manier dan ook in de vorm van bijdrages en feedback. Bijdrages kunnen zijn:
1)Invullling of aanvulling van artikelen, columns, verslagen, etc. en deze eventueel invoeren in de CMS
2) Het modereren van forums of chats
3) Het zoeken van informatie in de vorm van links, artikelen, achtergronden, etc. die gebruikt kunnen worden in een van de pagina's.
4) Het aanmelden van realitynet dochtersites bij andere sites of het op welke manier dan ook contact leggen met andere sites voor samenwerking.
5) Het helpen bij organisatie van fysieke activiteiten, zoals fandagen etc.
Re 1: Lassie,.. that's me (met dank aan Mapel).
Re 2: Echt modden kan je natuurlijk niet als gewoon lid maar toch regelmatig mensen de goede weg (of terecht) gewezen.
Re 3: Regelmatig tips en links naar de crew doorgespeeld.
Re 4: Regelmatig lovende uitlatingen geplaatst over dit forum op andere sites.
Re 5: Heb als helper gefungeerd afgelopen zondag.
Het lijkt verdorie wel alsof ik al actief lid ben.
Lijkt me erg leuk om dat bij de volgende widm serie ook daadwerkelijk te zijn en nog actiever mee te denken over de site en alles wat daar bij komt kijken.
Tot die tijd gaat RN natuurlijk door met Peking en Farm en zo maar hoe leuk die programma's wellicht ook zijn kan het mij maar moeilijk boeien dus zal ik als de fandaghype hier over is vermoedelijk weer een slapend lid worden tot de volgende mol voorzichtig zijn snuitje boven de grond laat zien.
Als er tegen die tijd weer of nog steeds behoefte is aan actieve leden en ik heb er zelf ook dan de tijd voor zal ik mij met veel plezier aanmelden.
Tot die tijd veel succes allemaal.
en game on.