Auteur Topic: Hints in het introfilmpje  (gelezen 32909 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hints in het introfilmpje
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2005, 11:54:11 »

Victoria:welkjha#nlkjhadflkinmol1

Het lijkt er meer op dat hier een vraag komt te staan

Welk ..... had ... in mol1?

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2005, 18:58:52 »
Van de vorige 2 serie's was de laatste in het introfilmpje altijd iemand die in de finale kwam. Jantien die de verliezer was in widm 3 en elise die de mol was in widm 4.
Van Schotland weet ik ff niet. Dat betekent dus dat het zou kunnen dat yvonne in de finale komt, maar dit keer staan de namen op alfabetische volgorde dus ik denk niet dat het een hint is maar het zou wel kunnen ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2005, 13:01:12 »
Ik heb in de beginfilmpjes een mogelijke hint gevonden naar de drie finalisten.
Vrijwel alle kandidaten dragen in de beginfilmpjes op een of andere manier een hoofddeksel, op drie na. (...)
Sander: niets
Victoria: niets
Yvon: niets
Hee Johan, dit heb ik helemaal nog niet eerder gelezen hoor, en ik vind het qua vergezochtheid eik wel precies goed zeg maar (niet te vergezocht maar ook niet te obvious ;)), dus het zou best kunnen...! Ik moest toch nog een nieuwe winnaar hebben omdat Gijs druit is, dus nu heb ik een reden om Yvon te kiezen ;D. Als het echt zo blijkt te zijn ben ik de eerste die je feliciteert! ;)
Btw in de laatste Belgische serie zat er ook een hint in de petjes van de mol, aan de ene kant is het dan niet te verwachten dat het weer iets is met hoedjes/petjes, maar dit is wel iets heel anders dus hmmmja, het zou mss best kunnen.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2005, 13:07:23 »
Ik had dit ook al in het topic over aflevering 2 geplaatst, maar het hoort eigenlijk in dit topic.. Die had ik vanmorgen zo snel niet gezien... ::schaam::

Ik heb in een aantal topics al iets gelezen over de introfilmpjes van Roeland en Jim en daarbij de vraag of het intro filmpje van Gijs wel letterlijk te zien was in de aflevering. Ik heb daar tijdens de tweede keer kijken op gelet. Tot nu toe is er geen enkel voorfilmpje letterlijk in de aflevering geweest. Er is wel uit te halen wanneer de filmpjes opgenomen zijn maar de beelden komen niet overeen met wat er werkelijk is uitgezonden. Daarbij komt nog dat bij Jim het filmpje niet echt uit een opdracht komt maar gemaakt is tijdens het in orde maken van het kamp. Het lijkt erop alsof geen enkel fimpje precies terug zal komen in de afleveringen maar de tijd zal het leren! 
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2005, 13:19:08 »
Gijs zat in de Helicopter in zijn filmpje en dat was tezien in de afgelopen aflevering waarin hij afvalt.

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2005, 13:25:28 »
Gijs zat in de Helicopter in zijn filmpje en dat was tezien in de afgelopen aflevering waarin hij afvalt.

Gijs is te zien in de helicopter ja maar het shot wat in zijn voorfilmpje zit niet

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2005, 13:30:15 »
Tijdens de intro zit Gijs echt wel in de heli hoor. Hij zit aan zijn mic te frummelen zelfs!! Verder vind ik het wel heel verdacht dat zijn filmpje als eerste komt (dus ik hou het niet op alfabetische volgorde) en hij er ook als eerste uitvliegt. Wie komt na hem, Isabelle? Ga ik er nog maar even vanuit dat zij er vrijdag uitgaat.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2005, 13:39:55 »
Tijdens de intro zit Gijs echt wel in de heli hoor. Hij zit aan zijn mic te frummelen zelfs!! Verder vind ik het wel heel verdacht dat zijn filmpje als eerste komt (dus ik hou het niet op alfabetische volgorde) en hij er ook als eerste uitvliegt. Wie komt na hem, Isabelle? Ga ik er nog maar even vanuit dat zij er vrijdag uitgaat.

Gijs zit in het introfilmpje in de helicopter. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Ik zeg alleen dat die beelden, zoals te zien zijn in het introfilmpje, niet terugkomen in de aflevering. Dus in de aflevering zie je ook dat Gijs in de helicopter zit alleen zit het shot van het introfimpje niet letterlijk in de aflevering. Ik weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen, hoop dat het zo duidelijk genoeg is.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2005, 13:42:07 »
Tijdens de intro zit Gijs echt wel in de heli hoor. Hij zit aan zijn mic te frummelen zelfs!! Verder vind ik het wel heel verdacht dat zijn filmpje als eerste komt (dus ik hou het niet op alfabetische volgorde) en hij er ook als eerste uitvliegt.
Ehm... maar het ís wel alfabetische volgorde hoor ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2005, 19:43:49 »
Hij was niet alleen de eerste bij de introfilmpjes, hij staat bij die foto in Lisse(en ook met die wolken) ook helemaal rechts. Daarnaast staan yvon en isabelle

Offline Mole Catcher

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2005, 19:49:25 »
Hij was niet alleen de eerste bij de introfilmpjes, hij staat bij die foto in Lisse(en ook met die wolken) ook helemaal rechts. Daarnaast staan yvon en isabelle
Kijk de volgorde van de filmpjes nou dat valt nog te regisseren, maar in Lisse al weten dat Gijs als eerste gaat afvallen dat is natuurlijk niet mogelijk.

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 29-01-2005, 01:32:59 »
Ah, er blijkt een nieuw topic te staan. Ik postte al elders maar kreeg geen reactie.
In het introfilmpje van de 3-de aflevering zie je de kaart en er staat ST. VICENT in plaats van St. Vincent. Of ben ik scheel?
Ik vraag me nu dus af of er meer letters ontbreken / opduiken in dit spel.

« Reactie #32 Gepost op: 31-01-2005, 13:36:27 »
Zou er een verband kunnen zijn tussen de afvaller van een aflevering en het shot waarin hij/zij te zien is in het introfilmpje?

Gijs viel af in aflevering waarin hij in de helikopter zat, het shot wat te zien is in het introfilmpje.

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 31-01-2005, 21:58:30 »
Zou er een verband kunnen zijn tussen de afvaller van een aflevering en het shot waarin hij/zij te zien is in het introfilmpje?

Gijs viel af in aflevering waarin hij in de helikopter zat, het shot wat te zien is in het introfilmpje.

Nee, want Victoria is niet in aflevering 3 afgevallen.
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #34 Gepost op: 31-01-2005, 22:59:35 »
Ik vraag me nu dus af of er meer letters ontbreken / opduiken in dit spel.
De verkeerde plaatsnamen in de trein? Verkeerde letters: M en M.
The British are not impressed.

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 1-02-2005, 00:05:25 »
Is het geen hint dat Jim zowel in het introfilmpje als in de lange promo beide malen niet te zien is in een opdracht maar Jim in zijn "vrije tijd" ('s morgens bij een kampvuurtje en 's avonds tijdens het eten in een restaurant?)

Ik meen dat alle anderen worden getoond terwijl ze een opdracht doen.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #36 Gepost op: 1-02-2005, 00:18:55 »
Was mij ook opgevallen, Cosma.

Jim stookt een vuurtje. Hij was er nota bene trots op dat hij daadwerkelijk vuur had gemaakt.

Angela introduceert aflevering 3: DeMol heeft flink staan stoken?? Zoiets??

Maar zou me niks verbazen dat ze later in een ander opdracht weer op een strand zijn en dat er dan een vuurtje gestookt moet worden in het kader van een opdracht.. Dat Jim dus daarom zo trots is dat het hem is gelukt..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline webbie

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 1-02-2005, 20:17:26 »
maar Jim in zijn "vrije tijd" ('s morgens bij een kampvuurtje

Dit is volgens mij gewoon op het strand op Kangaroo Island.
Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #38 Gepost op: 12-02-2005, 00:40:45 »
Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar ik meende in de introfilmpjes geen geluiden meer te horen zoals Puur vermaak van Jim en schreeuw van MM...dit kan ook mijn verbeelding zijn...
Toch bedankt!

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 12-02-2005, 20:19:40 »
Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar ik meende in de introfilmpjes geen geluiden meer te horen zoals Puur vermaak van Jim en schreeuw van MM...dit kan ook mijn verbeelding zijn...

Ik denk ut laatste :P

want ik heb de geluidjes gewoon gehoord  ::jaja::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.