Auteur Topic: Hints in het introfilmpje  (gelezen 32894 keer)

Offline muldvarp

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hints in het introfilmpje
« Reactie #40 Gepost op: 12-02-2005, 21:34:47 »
Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar ik meende in de introfilmpjes geen geluiden meer te horen zoals Puur vermaak van Jim en schreeuw van MM...dit kan ook mijn verbeelding zijn...

Misschien gewoon wat mis met je oren ::jaja::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 12-02-2005, 23:02:02 »
 ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::
Wou ik nog ff een bericht achtter laten, blijk ik bij de verkeerde te zitten. Sorry mijn fout, let niet op mij.
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jingle

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 13-02-2005, 02:09:00 »

Deze foto is een tijd geleden geplaatst op dit forum, dat rode stipje in het midden boven, kan iemand kijken of die er ook staat bij de vorige afvallers? En bij de rest... misschien is het wat, misschien ben ik gewoon hardstikke gek   :-\\

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #43 Gepost op: 13-02-2005, 11:49:22 »
Uhm, is dat haar haar niet ?

(Ik zie geen ander rood stipje)
Carpe Diem

Offline Jingle

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-02-2005, 12:06:05 »
Boven de deur helemaal bovenaan het plaatje in het midden een klein rood stipje

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-02-2005, 14:10:34 »
Uhm, is dat haar haar niet ?

(Ik zie geen ander rood stipje)

kheb er even een cirkel omheen gezet
je moet echt goed kijken maar ik hoop dat je hem nu ziet ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 13-02-2005, 14:13:45 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #46 Gepost op: 13-02-2005, 14:59:21 »
kheb er even een cirkel omheen gezet
je moet echt goed kijken maar ik hoop dat je hem nu ziet ::tandpastasmiley::

Ik heb de afleveringen teruggezien en ik kan geen rood stipje ontdekken. Uit welke aflevering is dit screenshot?

Wat mij wel is opgevallen, is dat het introfilmpje van Roeland van aflevering 5 anders is dan het filmpje uit aflevering 4. Het rode mollogo staat nu rechts van z'n hoofd terwijl het in aflevering 4 links van z'n hoofd stond. Misschien een hint dat Roelnad terugkomt in het spel? (het zal wel niet, maar de wens is de vader van de gedachte......)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #47 Gepost op: 13-02-2005, 15:06:25 »
Daar kan geen rood stipje staan (als hint). De afleveringen staan anamorphisch op de Digi-tape en worden bij uitzending realtime tot 16:9 in elkaar gedrukt. Waar dan voor normale televisies zwarte balken komen, staat voor breedbeeld-tvs mèt speciale, dure chip, extra informatie om het beeld haarfijn in 16:9 weer te geven.
The British are not impressed.

Offline JvB

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-02-2005, 16:52:24 »
Daar kan geen rood stipje staan (als hint). De afleveringen staan anamorphisch op de Digi-tape en worden bij uitzending realtime tot 16:9 in elkaar gedrukt. Waar dan voor normale televisies zwarte balken komen, staat voor breedbeeld-tvs mèt speciale, dure chip, extra informatie om het beeld haarfijn in 16:9 weer te geven.

Jaah je hebt gelijk...... ::jaja::
alleen het er staat wel een roodstipje.......maar ik denk dat het komt door het vervormen van het beeld......of Jingle en ik hebben een rode stip op ons netvlies zitten ::rofl::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #49 Gepost op: 13-02-2005, 17:00:17 »
De algehele kwaliteit van dit beeldje is zo laag, dat er niet gezegd kan worden of er wel of geen hint in enkele pixels te vinden is. Het zou dan in de internet-versie ingemonteerd moeten zijn, iets waar ik bijvoorbeeld al niet naar kijk.
The British are not impressed.

Offline lisa_robbenfan

• Forumlid
  • 100% duidelijk...
« Reactie #50 Gepost op: 13-02-2005, 20:55:58 »
Maar ik wil dan niet veel zeggen maar het is wel een verdacht rood stipje. rood = weg en misschien staat er dan bij iemand anders (Yvon, Lottie?) een groene. (wat finale betekend of mol... want ik denk dat een van hun of MM de Mol is.) wat denken jullie?  ???
 ::bravo:: xxx  ::bravo::
IK HAD HET GOED !!!

Offline N4D1N3

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 13-02-2005, 21:00:23 »
Citaat
Maar ik wil dan niet veel zeggen maar het is wel een verdacht rood stipje.

ja wel verdacht, maar wel heel klein. Het zou me verbazen als het echt een hint is. En hiervoor is echt goed speurwerk nodig, hoe kom je er ook op  ::oink::

De mol is denk ik niet MM, hij is gewoon te grappig daarvoor ::trots::
Die geluidjes in het voorfilmpje dat bij sommige te zien zijn zijn ook wel te opvallend...
- be yourself, there are others enough  -

Offline lisa_robbenfan

• Forumlid
  • 100% duidelijk...
« Reactie #52 Gepost op: 13-02-2005, 21:21:24 »
maar je moet natuurlijk ook wel goed speuren wil je de MOL kunnen ontmaskeren  8)
maar ik denk juist omdat je het niet verwacht van MM, dat hij het wel eens zou kunnen zijn.
hij doet heel goed zijn best (een beetje té) maar heel onopvallend saboteerd ie dan toch misschien  ???
en Yvon saboteerd weer best opvallend.. dat geeft ze dan ook weer heel erg toe bij de biecht...
wat denken jullie  ??? >:D
IK HAD HET GOED !!!

Offline meel4free

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2005, 21:29:08 »
Op dit moment is het nog wat onzeker, maar wat mij afgelopen vrijdag ineens opviel, was dat je iedere kandidaat in het introfilmpje bezig ziet met een opdracht, maar dat er zeker 2 (en wellicht 3) kandidaten iets anders doen.

Zowel Gijs (zit in helikopter) als Jim (zit op het strand) zijn niet met een opdracht bezig.
De derde persoon welke misschien met iets anders bezig is dan een opdracht is Yvon. Zij is nl. aan het krokodillenvissen (of iets dergelijks).

Het is wel een beetje een erg opvallende hint, maar wie weet...
AJAX4ever

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 15-02-2005, 09:40:23 »
Zowel Gijs (zit in helikopter) als Jim (zit op het strand) zijn niet met een opdracht bezig.
De derde persoon welke misschien met iets anders bezig is dan een opdracht is Yvon. Zij is nl. aan het krokodillenvissen (of iets dergelijks).

Nou ik denk dat dat wel 'n opdracht is hoor, want ik denk niet dat ze geheel vrijwillig op eigen initiatief aan 't krokodillenvissen is.  ;)  En Gijs in de helikopter was natuurlijk wel onderdeel van 'n opdracht, dus je kunt niet helemaal zeggen dat hij daar niet bezig is met 'n opdracht.

Offline mm/demol?

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 15-02-2005, 09:54:30 »
hallo daar mol-fanaten,

is het iemand al opgevallen dat er na het intro-filmpje een foto komt, die elke aflevering anders is?
Ik heb helaas nog geen aanwijzingen kunnen vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

weet iemand hoe je een beetje fatsoenlijke screenshots kan maken, dan kan ik de foto's hier posten.
ik speel af met media-player doe dan print screen, paste het in paint, en krijg dan een zwart beeld ::ohno::

gegroet, een mol-fanaat

ps mm is de mol (denkk) ::regenboog::

Offline N4D1N3

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 15-02-2005, 10:59:34 »
en Yvon saboteerd weer best opvallend.. dat geeft ze dan ook weer heel erg toe bij de biecht...
wat denken jullie  ??? >:D

Ik denk niet dat Yvon de mol is, Dan ga je niet enthousiast zoeken naar zeepjes met de naam van het hotel erop  :P haha.. trouwens hadden ze daar een beetje geld over ofzo? --> het Hilton  ::oink::

Ik ohu het op jim.. of lottie..

weet iemand hoe je een beetje fatsoenlijke screenshots kan maken, dan kan ik de foto's hier posten.
ik speel af met media-player doe dan print screen, paste het in paint, en krijg dan een zwart beeld ::ohno::
Nee dat kan volgens mij helemaal niet  ??? gemeen hoor.. als iemand het weet hoor ik het ook graag!! maar dan zou je een speciaal pogramma moeten gebruiken.
- be yourself, there are others enough  -

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 16-02-2005, 16:16:23 »
Met dank aan de geweldige site van Heinz ;

http://home.student.uva.nl/n.schouten/trailer.htm

Het volgende; :o

Het gaat om de filmpjes die laten zien wat er de volgende week gaat gebeuren;

Mij viel al op dat er altijd stukjes worden gebruikt, die we in de eigenlijke uitzending niet zien, maar ja dat kan ook aan de vriendelijke mensen van de montage liggen   ::rofl::

Mij is opgevallen dat Marc Marie iedere keer in het laatste shot zit.

Direct daarna komt het logo: Wie is de MOL.

De ene keer duidelijker dan de andere, maar echt altijd !! ::trots::

Mijns inziens een Hint. Laten we kijken of het vrijdag weer gebeurt....

Carpe Diem

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 16-02-2005, 16:56:30 »

Mij is opgevallen dat Marc Marie iedere keer in het laatste shot zit.

Direct daarna komt het logo: Wie is de MOL.

De ene keer duidelijker dan de andere, maar echt altijd !! ::trots::

Mijns inziens een Hint. Laten we kijken of het vrijdag weer gebeurt....

dat deden ze nou vorig jaar met RON!!! (ik heb toen zo'n zelfde bericht geplaatst in het ron is de mol topic  ::regenboog:: )

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #59 Gepost op: 16-02-2005, 18:44:11 »
@ zillionaire: heel toevallig had ik net hetzelfde ontdekt, ik heb het in het MM is de Mol topic gezet. Ik ben benieuwd of het een echte hint is (of een dwaalhint) of misschien gewoon toeval. ::jaja::