Auteur Topic: Hints in het introfilmpje  (gelezen 32916 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Hints in het introfilmpje
« Reactie #60 Gepost op: 16-02-2005, 19:25:35 »

Het gaat om de filmpjes die laten zien wat er de volgende week gaat gebeuren;

Mij viel al op dat er altijd stukjes worden gebruikt, die we in de eigenlijke uitzending niet zien, maar ja dat kan ook aan de vriendelijke mensen van de montage liggen   ::rofl::

Mij is opgevallen dat Marc Marie iedere keer in het laatste shot zit.

Opmerkelijk, overigens bij het begin van de aflevering (na het mol-logo) is tot op heden steeds Jim (alleen) in beeld gewees. (3 keer)
De andere 2 keren betrof het de gehele groep.

Ook de terugblik fimpjes (vorige week) wijken af van wat we echt gezien hebben, zoals bv de terugblik van 'message from the mole" van Jim. In de uitzending zien we niet de gehele take, in de terugblik zien we meer (en meer merkwaardig ook).

Offline Zillionaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 16-02-2005, 21:21:17 »
Ok Heinz,

We zaten op dezelfde golflengte denk ik.... ::trots::

We kunnen alleen maar afwachten....

Ben benieuwd hoe het loopt.
Carpe Diem

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #62 Gepost op: 16-02-2005, 21:29:54 »

weet iemand hoe je een beetje fatsoenlijke screenshots kan maken, dan kan ik de foto's hier posten.
ik speel af met media-player doe dan print screen, paste het in paint, en krijg dan een zwart beeld ::ohno::

Ga in media player naar 'extra' en dan onderaan naar 'opties'.
Kies dan 'prestaties' en zet daar de schuifregelaar van 'videoversnelling' helemaal naar links (geen videoversnelling dus).
Daarna zou je gewoon screenshots moeten kunnen maken, saven, bewerken en evt. hier posten.

Succes.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 20-02-2005, 23:42:33 »
Ik heb in een aantal topics al iets gelezen over de introfilmpjes van Roeland en Jim en daarbij de vraag of het intro filmpje van Gijs wel letterlijk te zien was in de aflevering. Ik heb daar tijdens de tweede keer kijken op gelet. Tot nu toe is er geen enkel voorfilmpje letterlijk in de aflevering geweest. Er is wel uit te halen wanneer de filmpjes opgenomen zijn maar de beelden komen niet overeen met wat er werkelijk is uitgezonden.

Update voor de andere filmpjes:

Jims filmpje komt niet voor in aflevering 2.
Victorias filmpje komt net niet voor in aflevering 3.
Sanders filmpje komt niet voor in aflevering 4.
Yvonnes filmpje komt net niet voor in aflevering 4.
Yvons filmpje komt net niet voor in aflevering 6.
Marc-Maries filmpje komt WEL voor in aflevering 6!

Het gaat om het shot waarbij de groene lijn om de kandidaat wordt getekend. Volgende week goed opletten of Lottie onder water in beeld komt. Als dat zo is, dan zou het kunnen betekenen dat Marc-Marie, Lottie en Isabelle in de finale komen. Als Marc-Maries filmpje als enige in het programma terugkomt, dan zou het een hint voor de Mol kunnen zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #64 Gepost op: 21-02-2005, 08:04:54 »
Interessante theorie, Erik TKS. Maar weet je dit zeker:
Citaat
Sanders filmpje komt niet voor in aflevering 4.

Zie je dit stukje met Sander in de auto niet letterlijk terug (in een flashback misschien) op het gegeven moment? Het is maar een erg kort stukje.

En bedoel je eigenlijk dat alles letterlijk in de aflevering moet zitten per kandidaat-stukje, dus in het voorbeeld van Sander ook het shot van de vrachtwagen?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2005, 12:42:48 »
@Erik TKS: of dat Marc-Marie de mol is ofzo, als dat het enige filmpje is die voorkomt...

Offline ceetje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #66 Gepost op: 21-02-2005, 16:53:34 »
Ik vraag me nog steeds af of de teksten van Angela vóór het introfilmpje niet een hint bevatten. Ze spreekt die teksten met zo'n precisie uit. Ik kan er alleen niets van brouwen.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 21-02-2005, 16:55:42 »
daan is er mee begonnen ceetje je moet maar eens kijken want er zit volgens mij(en een aantal anderen) wel degelijk een hint in.

ik geloof dat de topic iets was van: de introductie van angela (sorry als het verkeerd is)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 21-02-2005, 23:04:39 »
En bedoel je eigenlijk dat alles letterlijk in de aflevering moet zitten per kandidaat-stukje, dus in het voorbeeld van Sander ook het shot van de vrachtwagen?

Nee, ik heb alleen gekeken naar het moment waarop de groene lijn om de kandidaat wordt getekend.

Zie je dit stukje met Sander in de auto niet letterlijk terug (in een flashback misschien) op het gegeven moment? Het is maar een erg kort stukje.

Nou, als we ook rekening moeten houden met flashbacks dan kan alles in de laatste aflevering nog veranderen :-\\ Maar vooruit, voor deze ene keer heb ik aflevering 4 en zijn vooruitblik nog eens bekekenen, in het bijzonder de flashbacks bij de evaluatie van de truckopdracht van Gijs en Sander, en die bij het stemmen van Isabelle. Het stukje introductiefilm van Sander komt er NIET in voor.

Toch is er voor de Sanderfans aan deze mogelijke hint nog wel een gunstige draai te geven: als nu eens bij precies TWEE kandidaten het introfilmpje in de afleveringen zit en Sander als derde in de finale komt... Dan MOET hij wel de Mol zijn...  :P

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #69 Gepost op: 22-02-2005, 08:27:50 »
Nee, ik heb alleen gekeken naar het moment waarop de groene lijn om de kandidaat wordt getekend.

Nou, als we ook rekening moeten houden met flashbacks dan kan alles in de laatste aflevering nog veranderen :-\\ Maar vooruit, voor deze ene keer heb ik aflevering 4 en zijn vooruitblik nog eens bekekenen, in het bijzonder de flashbacks bij de evaluatie van de truckopdracht van Gijs en Sander, en die bij het stemmen van Isabelle. Het stukje introductiefilm van Sander komt er NIET in voor.

Geweldig dat je dat nog gechecked hebt! Dus alleen het stukje waarin MM een groen lijntje om zich krijgt zit 'letterlijk' zo in de aflevering. Goed gevonden! ::ok::

Offline Mayhem

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 22-02-2005, 19:32:37 »
Op het bord wat Yvonne vast heeft staat : Number 23512
Weet iemand al wat dat betekent?
Ik dacht 23-5-12 in nummeralfabet  ::tandpastasmiley::. Dat wordt het woord WEL.
Alleen dit slaat nergens op  ::trots::
'k kan alleen bedenken dat haar (bijna) naamgenoot WEL de MOL is : Yvon. Iemand een andere interpretatie?

En ff off-topic: Bij de hints van Lottie staat de muziekaanwijzing van het Klokhuis, omdat zij 'Jules Unlimted' klokhuis voor volwassenen noemde. Maar deed Yvon niet 't Klokhuis? ::zwaai::

Offline Iris77

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 22-02-2005, 19:51:00 »
Ik heb nog wat anders bedacht omtrent het introfilmpje (heb dit ook al opeen ander forum gepost).

Isabelle's stukje is als enige nog niet te zien geweest,ook niet in de vooruitblik van volgende week (eind afl.6).Haar stukje komt als laatste en bod in de serie,dus zij komt het verst van iedereen.Isabelle is de mol.
Lottie's stukje komt uit aflevering 7,en is als één na laatste te zien in de serie.Zij zit dus het dichtst bij de mol en wordt de winnaar.
De stukjes van Marc-Marie en Yvon hebben we in aflevering 6 kunnen zien.Zij komen dus ook ver,maar niet ver genoeg.Ik gok dat Yvon eerder afvalt dan MM (haar stukje was eerder te zien in de aflevering),hiermee wordt MM de verliezer. (Tenzij er een finale met vier personen wordt gespeeld,dan zijn ze allebei verliezer).
De enige persoon die er nu nog inzit naast deze vier is Sander,hij zal dan dus de afvaller in aflevering 7 zijn.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #72 Gepost op: 22-02-2005, 19:52:46 »
Op het bord wat Yvonne vast heeft staat : Number 23512
Weet iemand al wat dat betekent?
Ik dacht 23-5-12 in nummeralfabet  ::tandpastasmiley::. Dat wordt het woord WEL.
Alleen dit slaat nergens op  ::trots::
'k kan alleen bedenken dat haar (bijna) naamgenoot WEL de MOL is : Yvon. Iemand een andere interpretatie?
Ja, je moet alle nummerbordjes dan ook omrekenen. Je krijgt dan ongeveer de zin "HIER ZYN GEEN CLOUS VOO JULLIE OF WEL SOMS".
The British are not impressed.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 28-02-2005, 09:49:24 »
Ik weet niet of het ergens staat al, maar in het intro staat bij de kaart (dat groen/zwarte ding, daar waar St Vicent staat, ipv St Vincent) daar staat rechts in beeld vakjes.
In het onderste vakje staan de namen van de deelnemers (Gijs eerst...) maar wat er in de bovenste vakjes staat kan ik niet geheel ontcijferen.

De vraag is nu:
Is hier al eens over gesproken?
Zo ja, waar kan ik screenshotjes vinden?
Zo nee, kan iemand voor mij een screenshotje maken?

Zijn die vakjes elke aflevering hetzelfde?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 1-03-2005, 10:39:57 »
Ik weet niet of het ergens staat al, maar in het intro staat bij de kaart (dat groen/zwarte ding, daar waar St Vicent staat, ipv St Vincent) daar staat rechts in beeld vakjes.
In het onderste vakje staan de namen van de deelnemers (Gijs eerst...) maar wat er in de bovenste vakjes staat kan ik niet geheel ontcijferen.

De vraag is nu:
Is hier al eens over gesproken?
Zo ja, waar kan ik screenshotjes vinden?
Zo nee, kan iemand voor mij een screenshotje maken?

Zijn die vakjes elke aflevering hetzelfde?

Niemand??     :\'(

(Nou wilde ik een jankende smiley neerzetten, heeft Lycos die site eruit gehaald, mooi is dat!!)

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #75 Gepost op: 1-03-2005, 11:14:52 »
Niemand??     :\'(

(Nou wilde ik een jankende smiley neerzetten, heeft Lycos die site eruit gehaald, mooi is dat!!)

Hey Dopey,

Ik heb dit volgens mij nog niet eerder gelezen of gehoord. Ik weet niet zeker of ik het juiste moment voor ogen heb voor je (je bedoelt dus dat er namen van de kandidaten in de onderste vakjes staan op het moment dat de zwart groene kaart (oa Kangaroo island, st vicent, darwin etc) in beeld is?

Ik wil best proberen daar een screenshot van te maken hoor :) Het is mij nog niet opgevallen ik zal eens kijken ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 1-03-2005, 11:58:05 »
Hey Dopey,

Ik heb dit volgens mij nog niet eerder gelezen of gehoord. Ik weet niet zeker of ik het juiste moment voor ogen heb voor je (je bedoelt dus dat er namen van de kandidaten in de onderste vakjes staan op het moment dat de zwart groene kaart (oa Kangaroo island, st vicent, darwin etc) in beeld is?

Ik wil best proberen daar een screenshot van te maken hoor :) Het is mij nog niet opgevallen ik zal eens kijken ::jaja::

Ja dat bedoel ik!
Je hebt die zwart-groene kaart en dan 3 van die vakjes aan de rechterkant.
In het onderste vakje staan de namen (Gijs staat bovenaan)

Het lijkt een beetje op zo'n scifi tijdmachine  ;D
Maar dan vind ik het raar dat alle 10 de kandidaten ook op Bali zijn.

Die bovenste 2 vakjes zijn moeilijk leesbaar, en met die namen, ben ik er nog niet achter of er iets specifieks met de volgorde is.

Misschien is het niks, maar je weet nooit! Toch?

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 1-03-2005, 12:03:20 »
Waarmee lees je dat? Ik heb gisteren een screenshot proberen te maken, maar onleesbaar. En inzoomen levert alleen maar blokjes op.  >:(

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 1-03-2005, 12:07:35 »
Waarmee lees je dat? Ik heb gisteren een screenshot proberen te maken, maar onleesbaar. En inzoomen levert alleen maar blokjes op.  >:(

Ik heb heeeeele goeie ogen   ::tandpastasmiley::

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 1-03-2005, 12:08:12 »
ja, het is echt moelijk te lezen  ::vergroot:: zelfs op onze breedbeeld tv kon ik er niks van maken, maar ja het was VHS kwaliteit dus dan valt er meer weg...

( @ceetje, ik mis je plurk ava best wel :\'( (of hoe heette dat beesie :) ) )