Auteur Topic: Dubbelspel  (gelezen 22666 keer)

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #40 Gepost op: 16-02-2005, 19:56:24 »
volgens mij was het "emotioneel"het mooiste moment, daar kank me dan nog wel iets bij voorstellen als hij zo'n hechte band met lottie heeft ......
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 16-02-2005, 19:57:01 »
Ik weet het niet hoor.
Angela wist niet van te voren wie de mol was, maar na een tijdje had ze het gewoon door. Als er echt twee mollen zouden zijn, had ze het niet zo snel gezien denk ik!

Hmmm.... twee mollen misschien. Ik zou het een rare actie vinden, maakt het wel een heel moeilijk spel zo voor de echt kandidaten. Hoe moeten ze dan in godsnaam de vragen goed beantwoorden om door te kunnen gaan?

Het enige wat ik me voorstellen bij twee mollen is dat roeland inderdaad de mol was en ze halsoverkop (?) op zoek moesten naar een tweede mol... Twee mollen na elkaar dus. Dat verklaart misschien wel waarom de "tweede" mol zoveel hulp inriep van hulmollen, wanr hij/zij had totaal geen voorbereiding. Het verklaart misschien ook wel waarom angela dit jaar niet wist wie de mol was... Ze wist dat roeland de eerste was, maar niet wie de tweede mol was... (misschien een te risico om haar daar te plekke in te richten, haar houding naar de kandidaten en de mol onbedoeld iets duidelijk zou maken of iets dergelijks)

???

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2005, 10:24:08 »
Als er al twee mollen in het spel zouden zijn, dan valt iig de optie Roeland was de mol af. Want dat kunnen ze makkelijker doorspelen met 1 mol dan om er een tweede bij te zoeken.
Daarnaast geloof ik er niet echt in. Angela, toch wel de meest doorgewinterde molexpert lijkt me, wsit niet wie de mol was en na een tijdje begon het te dagem en wist ze het. Als er werkelijk 2 mollen wasren geweest, had zij achteraf gezegd; Ik dacht dat ik wist wie het was, maar achteraf had ik het niet zo goed als ik dacht....

Wat wel aannemelijk is, is dat MM gezegd hefet dat hij een soort dubbelspel zou spelen en dat er daarom zoveel aanwijzingen naar het dubbelspel gaan....

Dat is als MM de mol is (ik heb hem nog niet doorgestreept)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline chonelli

• Forumlid
is dit het dan....hint
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2005, 13:14:29 »
weet niet of dit al gepost is....
het valt mij op dat alle muziekhints iets met dubbele letters hebben.
1e hint ,het album van bon jovi slippery when wet:2 keer de letter w.
2e hint ,u2 ??
3e hint,steps,2 keer de letter s
4e hint,joe jackson,2 keer de letter j
5e hint , 10 cc,2 keer de letter c

marc marie ,2 keer de zelfde letter....
als dit al was gepost , sorry

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2005, 14:13:18 »
Ik denk dat er wel iets met dubbel is, want er zijn teveel hints met 2. Maar of er echt twee mollen zijn? Ik zou het onwaarschijnlijk vinden. (Op z'n diplomatieks gezegd.... ;)
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2005, 15:33:51 »
2e keer dat het programma in Australië wordt opgenomen... ::vergroot::
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Alles Mag!
« Reactie #46 Gepost op: 18-02-2005, 23:57:49 »
"Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje."

Ik heb het net ook bij topic aflevering zes gepost..Weer dubbele dingen! Klein en klein, de helft van de helft. Vreemd!
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #47 Gepost op: 19-02-2005, 12:40:38 »
Marc-Marie's stunt: de double loop.

Offline jvds91

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2005, 12:45:44 »
neej we gaan "een loop en nog 1"

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 20-02-2005, 00:20:09 »
Ik denk dat ik 'm snap. In het begin was de oorspronkelijke mol Roeland. Gijs moest daarvoor het spel verlaten. Hij had de test het slechtste gemaakt. Echter werd Roeland ziek en moest er een andere mol aangewezen worden. Om het spel eerlijk te houden mocht Gijs weer terug het spel in. Nu was er een nieuwe mol en had iedereen weer gelijke kansen om de nieuwe mol te ontdekken. Het spel begon dus eigenlijk overnieuw.
Er zijn dus in deze serie straks wel twee mollen aan het werk geweest, alleen op elkaar volgend. de eerste werd helaas ziek.
De overige verwijzingen naar dubbele dingen zijn nog steeds toepasbaar op de nieuwe mol: marc-marie. En wie begon er over dubbel etc. te praten: de mol Marc-marie himself. Dit zouden ze er zelfs achteraf in gemonteerd kunnen hebben, zodat het toch nog klopt.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2005, 00:27:26 »
en mm's uitspraak is 2keer geweest, in de vorige uitzending en vrijdag al dan niet met beeld........ blijft ook dubbel

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2005, 13:54:34 »

kijk eens naar foto op de fan-site van yvon Jaspers (en de tekst daarbij)

Offline Ambla

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2005, 14:05:35 »
Idd: DUBBELfeest !

En tijdens de test was Yvon te zien achter de computer en in de spiegel, dubbel in beeld dus...
MSI : Mole Scene Investigation

Offline mare

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2005, 14:13:03 »
Niets is zeker, maar dit is wat ik denk.

Ik denk ook dat Roeland de mol was en er een nieuwe is aangewezen(Isabelle?) toen hij ziek werd.

Daarom ben ik vanmorgen afl. 4 nog eens gaan bekijken.
Het volgende viel me op:
Angela zegt aan het begin dat één kandidaat het heel moeilijk kreeg(de nieuwe mol?)
Isabelles boekje gestolen en weer teruggelegd(?).
Isabelle was als enige niet in beeld bij de eerste opdracht.

Angela zegt bij het rijden met de truck dat ze als een "razende Roeland" over het terrein gevlogen zijn.
Iemand die op Roeland lijkt(het niet is) belt Isabelle met de vraag of ze hulpmol wil zijn.

Muzikale hint 3: "When I said goodbye"(duidelijk).

Muzikale hint 4: "Would you be my number two, cause me and number one are through"(duidelijk).
Ik maak van de morsecode IB(weet dat daar discussie over is).

Muzikale hint 5: "Just because I call you up. Don't get me wrong. Don't think you've got it made".Isabelle is de enige die bij het links-rechtsspel niet gebeld heeft naar de controlroom.
Van de andere bellers werd zo hier en daar gedacht dat ze de boel in de mailing namen

Ik denk dus dat Isabelle nu de rol van Roeland overneemt.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2005, 14:13:50 »
zou iemand ff de link kunnen geven van dat plaatje??foto??  want zit op school  :-X

lamaar heb hem al, maar had dat niets te maken met het bestaan van de site??

Maar idd dat er DUBBEL staat is apart ja :-\\
« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 14:19:01 door sneakiej »

Offline Suske

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2005, 22:08:38 »
1e hint: Bon Jovi
2e hint: U2
3e hint: Steps
4e hint: Joe Jackson
5e hint: 10CC
6e hint: Shaggy

Echt toeval...of?

D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Takkembah

• Forumlid
  • ik denk... en twijfel... maar weet het zeker... of
« Reactie #56 Gepost op: 27-02-2005, 17:13:07 »
Niets is zeker, maar dit is wat ik denk.

Ik denk ook dat Roeland de mol was en er een nieuwe is aangewezen(Isabelle?) toen hij ziek werd.

Daarom ben ik vanmorgen afl. 4 nog eens gaan bekijken.
Het volgende viel me op:
Angela zegt aan het begin dat één kandidaat het heel moeilijk kreeg(de nieuwe mol?)
Isabelles boekje gestolen en weer teruggelegd(?).
Isabelle was als enige niet in beeld bij de eerste opdracht.

Angela zegt bij het rijden met de truck dat ze als een "razende Roeland" over het terrein gevlogen zijn.
Iemand die op Roeland lijkt(het niet is) belt Isabelle met de vraag of ze hulpmol wil zijn.

Muzikale hint 3: "When I said goodbye"(duidelijk).

Muzikale hint 4: "Would you be my number two, cause me and number one are through"(duidelijk).
Ik maak van de morsecode IB(weet dat daar discussie over is).

Muzikale hint 5: "Just because I call you up. Don't get me wrong. Don't think you've got it made".Isabelle is de enige die bij het links-rechtsspel niet gebeld heeft naar de controlroom.
Van de andere bellers werd zo hier en daar gedacht dat ze de boel in de mailing namen

Ik denk dus dat Isabelle nu de rol van Roeland overneemt.

Mare, ik denk dat je heel erg goed zit, met de uitleg van de muzikale hints.
Denk alleen niet dat Isabelle de 2e Mol is....

If we knew, what it was we were doing, it would not be called research, would it?

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 27-02-2005, 19:50:45 »
Ik denk dat ALS er al een hint is in het dubbelspul, dat dat dan links zijn naar MM, omdat hij in aflevering 1 zei dat zijn tactiek een dubbelrol zou zijn.
Vandaar misschien 81 81, de US US op zijn tas, het feit dat hij in aflevering 1 ook gespiegeld te zien was bij het kijken van de filmpjes.
Ik weet dat Jim ook in een spiegel te zien was, maar misschien was dat wel toen hij in de biecht zei dat ie MM verdacht ofzo....

Dubbelspel slaat iig niet op 2 mollen, want hoewel ik het heel moeilijk heb om MM en Lottie te strepen, wil ik gewoon niet geloven in 2 mollen!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline molderie

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 27-02-2005, 22:36:06 »
Als je de aflevering wilt terugkijken op de officiele site onder 'hints', krijg je de aflevering te zien uit het vorige seizoen waarbij er twee mollen te zien waren: george en elise.. Dit is als het goed is de aflevering waarbij George vermomd was. Twee mollen dus ook dubbel.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2005, 22:41:53 door molderie »

Offline xki

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2005, 16:37:08 »
muzikale hint nummer 7:
SKIK ( 2x de k )

ik wil ff wat anders inbrengen, bijna iedereen heeft het over de dubbele aanwijzingen die naar marc-marie zouden verwijzen, maar als je naar lottie hellingman kijkt zie je dat zij 2x dubbele letters in haar naam heeft staan!! vaag!!

to mole or not to mole that's the question