S1: Eerst niet veel van gezien en dacht dat het Petra of Deborah was 1ste instantie. later wel de HH alles bekeken.
Het was vrij nieuw en ging kijken omdat er iemand inzat (Dacht dat het John was) die een vriend is van de vriend van me moeder.
S2: Nico,maar natuurlijk ook Sigfried en die gast in die Auto.
S3: George,maar toegeven twijvelde ik ook wel is naar John of Prince,maar deed het niet.
S 4: 1ste indruk was Patricia & Elise,ben telang door gegaan op Patricia,tussen tijds nog even voor Rene gekozen en pas de laaste 2 afleveringen durfde ik pas echt voor Elise tekiezen,onanks dat je wel is twijvelde om haar eerder neer tezetten ipv Rene of Patricia. Als Patricia er nietuitgevlogen was had ik de week er op ook gewoon voor Rene gekozen,want ik was toen overtuigender dat Rene eerder de mol was dan Patricia.
Deed voor het eerst pas echt actief mee via internet.
Heb wel in de buurt gezeten,maar draaide dingen om,zo heb ik Chandrika tot de finale als Winaar aangewezen met 2 uitstapjes naar Astrid en dacht dat zelfs in aflevering 11 nog,tot ze op het dak stonden dat Ron zou verliezen. Ron had ik veel gekozen als Afvaller steeds.
S5: 1ste indruk Lottie en Denhurk,maar is Jim mijn Chandrika van dit seizoen ??.
Ben bang dat ik meschien de zelfde fout maak als bij S4 en dat dus Lottie verliest en Jim de Mol is. Dat Sander,Victoria of Isabell de verliezer zijn omdat ik ze als afvallers neerzet. Nu zet ik Isabell even als Verliezer en Sander als de afvaller in afl 5,moet net pech hebben tcoh Jim of Victoria nu net afvalt.
Om het makkelijker temaken zou ik willen dat Marc Marie of/en Jaspers af zouden vallen.