Auteur Topic: Onopvallend gedrag  (gelezen 11587 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Onopvallend gedrag
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2005, 00:42:57 »
Dat is niet onopvallend genoeg vind ik.

Je moet zoeken naar dingen die je niet zijn opgevallen dat is wel duidelijk toch?

Volgens mij is dit mij alleen opgevallen...Heb er nog niemand anders over gehoord  :-\\
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2005, 00:46:07 »
Volgens mij is dit mij alleen opgevallen...Heb er nog niemand anders over gehoord  :-\\

Just kidding ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2005, 00:49:01 »
Just kidding ;)

;D ;D me to (ik moest toch snel iets verzinnen)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2005, 01:10:53 »
;D ;D me to (ik moest toch snel iets verzinnen)

Maar je neemt tenminste de moeite.
Persoonlijk denk ik dat alles wat geen opvallend gedrag was dus gedefinieerd kan worden als onopvallend gedrag, en dat houdt een waslijst aan onopvallendheden in waarbij je aan het typen blijft.

Misschien moeten we ons beperken tot de opmerkelijke onopvallendheden (al vallen die wel op en vallen ze daarmee eigenlijk gelijk af als zijnde onopvallend).
Of moeten we zoeken naar onopvallendheden die werkelijk zo onopvallend zijn dat ze niet alleen verre van opmerkelijke onopvallendheden zijn maar dat ze bv nauwelijks waarneembaar zijn met het blote oog, of zo onopvallend dat je zeker weet dat er geen clou in kan zitten of zelfs onzinnig om ze maar te noemen, en daarom juist die onopvallendheden zijn die wij gelijk zouden doorstrepen als niet ter zake doende onopvallendheid, maar ons uiteindelijk bv gebundeld, aan nader onderzoek onderworpen, en waar iedereen zijn licht over laat schijnen ons uiteindelijk leiden naar de mol, ik sluit de kans niet uit!

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2005, 01:40:54 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2005, 09:18:35 »

Je moet zoeken naar dingen die je niet zijn opgevallen dat is wel duidelijk toch?

::tandpastasmiley:: dit vind ik nou een geweldige opmerking ::rofl::, Kom op mensen de dingen die je niet opgevallen zijn (ziet) moet je hier posten. En niet de dingen die je wel ziet. ::bravo::

Dus nog een keer alles wat je niet ziet ::oink::

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2005, 12:49:13 »
Misschien moeten we ons beperken tot de opmerkelijke onopvallendheden (al vallen die wel op en vallen ze daarmee eigenlijk gelijk af als zijnde onopvallend).
Of moeten we zoeken naar onopvallendheden die werkelijk zo onopvallend zijn dat ze niet alleen verre van opmerkelijke onopvallendheden zijn maar dat ze bv nauwelijks waarneembaar zijn met het blote oog, of zo onopvallend dat je zeker weet dat er geen clou in kan zitten of zelfs onzinnig om ze maar te noemen, en daarom juist die onopvallendheden zijn die wij gelijk zouden doorstrepen als niet ter zake doende onopvallendheid, maar ons uiteindelijk bv gebundeld, aan nader onderzoek onderworpen, en waar iedereen zijn licht over laat schijnen ons uiteindelijk leiden naar de mol, ik sluit de kans niet uit!

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2005, 13:24:32 »

;D  zoek een leven! :P

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2005, 13:55:46 »
 ::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat yvon bij de vrachtwagen opdracht stiekum een pion onder de vrachtwagen heeft geschoven

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat isabelle bij de schilderopdracht een snor op de barbiepop van het kunstwerk van MM en Sander heeft getekend

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat lottie in duiktaal de letters M O en L heeft gemaakt naar de camera

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat MM in de stenen van de grottenopdracht "ik ben de mol" heeft gekrast

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat tante anka in het roze konijnenpak zat

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat Isabelle roze gympen droeg waarvan de voetafdruk heel erg op de vingerafdruk van het mollogo lijkt

::vergroot:: het is mij niet opgevallen dat yvon met sambal op de nasi een grote M schreef

Dat is me allemaal NIET opgevallen!  ::oink::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2005, 16:00:50 »
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Nee, dan valt mij ook allemaal niet op.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2005, 16:09:20 »
hahahaha, Quuipo ::rofl::

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2005, 16:12:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Quuipo: ::bravo::!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2005, 10:13:38 »
Pure gok ...Hoeveel zaten er niet op John (Molreeks 3) Stijn/Inge (belgische laatste reeks) of Ron (vierde reeks)?? Er word zoveel gemanipuleerd dat het gewoon een grote gok is.
Ook nu zijn de meningen weer erg verdeeld...
 Hier ziet iedereen ook weer mollenstreken bij "zijn " mol en

je hebt gewoon mazzel als je vanaf het begin op de juiste mol zit..
 ::rofl:: Kenners ?? Wie bedoel je ::rofl:: ::rofl:: Diegene die op tig mollen zitten en dan zeggen: zie je ik wist het  :P

Ik ben het hier helemaal mee eens (met de hele tekst  ;D) en straks als de mol is hoor je weer duizend excusses: 'Ja, ik wist het wel, maar alle verdachte dingen waren al gemeld, dus ik heb het alleen nooit op het forum neergezet.' of 'Ja, ik dacht al dat Huppelepup die ik altijd verdacht had de mol niet was en dat huppelepup2 het wel was, maar ik durfde niet meer te switchen vanwege de poll.' Bovendien zaten er helemaal niet zoveel mensen op Elise. Haar topic bleef zelfs de eerste weken akelig leeg. Alleen Intikker was het geloof ik die haar altijd verdacht heeft.

En het is idd gewoon mazzel hebben als je van afl.1 op de goede mol zit. Stel nou dat Lottie de mol is, die in afl.1 geld binnenbracht. Ik vind het knap als je haar naar een paar weken doorhebt, maar haar verdenken na afl.1 zou totaal onlogisch zijn.

Bovendien is er maar 1 echte Kenner en dat is Magda (BE Mol1) van alle molkenners is zij de enige die alle andere mollen ook doorhad.  ::jaja::

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #33 Gepost op: 4-03-2005, 12:25:14 »
ik weet niet of ik het goed heb.. ik zat zo te denken: de uitslag is 50% dus er zitten er 2 goed en 2 fout.. en er stemmen zowiezo 2 op yvon.. dus is yvon het toch?!

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #34 Gepost op: 4-03-2005, 12:43:29 »
ik weet niet of ik het goed heb.. ik zat zo te denken: de uitslag is 50% dus er zitten er 2 goed en 2 fout.. en er stemmen zowiezo 2 op yvon.. dus is yvon het toch?!
Niets is wat het lijkt...
Hangt ervan af of de antwoorden van de Mol zelf worden meegrekend en voornamelijk van het aantal correcte antwoorden, ook al heb je Yvon als Mol. Indien je iemand als Mol verdenkt betekent dit nog niet aut. dat je alle vragen over de Mol correct kan beantwoorden.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2005, 13:27:23 »
Niets is wat het lijkt...
Hangt ervan af of de antwoorden van de Mol zelf worden meegrekend en voornamelijk van het aantal correcte antwoorden, ook al heb je Yvon als Mol. Indien je iemand als Mol verdenkt betekent dit nog niet aut. dat je alle vragen over de Mol correct kan beantwoorden.
ja weet ik.. maar als ze yvon verdenken zullen ze bij de meeste vragen yvon doen!!
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 15:17:21 door suuz87 »

Offline Iris77

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2005, 13:28:36 »
Bovendien weet je niet zeker op wie er gestemd is! Ze zeggen wel wie ze verdenken, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze ook op die persoon stemmen. Ik denk dat je uit de biechts bij de test geen conclusies kunt trekken.

Offline Nonje

• Forumlid
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2005, 14:54:26 »
En daarbij hoeft een mol nog niet de waarheid over dingen te spreken... Die wel voor een ander kunnen gelden...

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2005, 16:14:17 »
precies, je weet niet of de mol nu wel of niet alle antwoorden goed geeft.

bovendien MM zit half op yvon half op lottie, yvon zit op lottie, lottie is erg vaag op wie ze zit en van isabelle horen we amper wat.

We krijgen hopelijk vanavond wat duidelijkheid  ::vergroot::