Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 53857 keer)

Offline kittig katje

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #120 Gepost op: 19-02-2005, 16:58:43 »
Waar kan ik het "yvon kreeg een WIDM aflevering te zien is dit een hint" kwijt? ;)

iedreeen kreeg krokodillen filmpjes, Yvon kreeg WIDM? omdat ze weet wie de mol is? ( ze zit op lottie ), of omdat zij de mol is?  waren die filmpjes al van te voren bepaald? of werd dat op afstand bediend?

dat viel mij nu ook echt op. bijna te opvallend ::oink::

Offline S-type

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 19-02-2005, 17:28:31 »

Ik vind allereerst dat dit dagboek echt lijkt of het door een vrouw is geschreven.
Het gaat over eilandjes en vliegtuigjes.
Mannen gebruiken namelijk niet zo gauw Verkleinwoordjes ::trots::

Ik heb nog iets ontdekt. De mol schrijft zinnen die zo -vaag- zijn. En er zit een soort gelijkenis in die zinnen. Bij dagboek 1 en 2 is het heel anders beschreven. Daarom denk ik echt dat er van mol geruild is,
omdat Roeland de mol was, en hij werd ziek.

Kijk maar:

Dagboek 3: Maar kijk goed en je weet wel beter!
Dagboek 4 : Hoe vind je dat ik het doe?
Dagboek 5: Hoe groot is dan de kans dat je mij aan het werk ziet? En als je me ziet, zie je me dan?
Dagboek 6:Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben!

Offline Kris Magalles

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
« Reactie #122 Gepost op: 19-02-2005, 17:34:29 »
In het andere topic is al genoemd dat iemand Marc-Marie ervan verdacht geritsel te hebben doen ontstaan in het struikgewas bij Yvon en Lottie. Opvallend was inderdaad dat Marc-Marie op dat moment aan het slapen zou zijn geweest en dat Isabelle en Gijs, toen Marc-Marie weer wakker was, nergens last meer van hadden.

Bovendien zei Marc-Marie niet te weten waar Crocodile Dundee woonde. In het filmpje hoorde je hem echter zeggen: Ik moest Crocodile Dundee kijken wat op zich al een straf is (...)

Blijkbaar had ie em dus vaker gezien.

In welk ander topic is dit te vinden?
(ik zoek me steeds helemaal rot naar wat waar gezegd zou kunnen/moeten worden  ;D )
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 19-02-2005, 17:35:18 »
De spannenste aflevering die ik tot nu toe in deze serie heb gezien. Yvon is weer helemaal terug als mijn mol. Hele goede tweede blijft Lottie.

En Isabelle is nu ook echt minder verdacht geworden. Ze deed het de hele aflevering goed. En sander... is nog nooit mijn mol geweest.

Maar wat M-M toen ook zei: Als Yvon echt de mol is, dan is ze echt gemeen. Tja, dat kon ik je ook wel vertellen.  ::rofl:: Never Trust Yvon.

Nog iets. Stel dat iedereen nu op zijn/haar mol blijft. Als Yvon de mol is, wordt M-M waarschijnlijk de winnaar. Is Lottie de mol, dan wint Yvon. Maar ja, dat is dan ook echt een STEL DAT.

Zijn er trouwens ook nog mensen die (iets) weten over het fluiten?
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #124 Gepost op: 19-02-2005, 19:05:37 »

Nog iets. Stel dat iedereen nu op zijn/haar mol blijft. Als Yvon de mol is, wordt M-M waarschijnlijk de winnaar. Is Lottie de mol, dan wint Yvon. Maar ja, dat is dan ook echt een STEL DAT.

Jaa ik denk wel dat de mensen die het er het dichst bij staan, dan ook wel zullen winnen!
Some light in your eyes...

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 19-02-2005, 19:09:42 »
Ik zat net weer te kijken, jullie moeten es kijken op 18.04 dan heeft yvon het erover dat lottie de mol zou kunnen zijn. Dat kijkt ze echt ongelovelijk geniepig naar de camera man met een blik van moest hij eens weten wie ik ben. Ze zit ook aan haar haar, ook een teken dat je iets te verbergen hebt. Maar hoe ze kijkt, echt alsof ze iets verbergt.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 19-02-2005, 19:25:59 »
Nou weet ik het weer. Yvon zat ook heel raar en verdacht aan haar haar te frunikken, terwijl Sander tegen haar zei: "Ik vind het wel lastig hoor." Heel onschuldig antwoord van Yvon: "Wat?" "Nou, de mol." En ondertussen is ze doodleuk met haar haar bezig.

En wat is M-M nou aan het doen als ze het percentage te zien krijgen. Veterstrikken!!! Dat is wel het laatste waar je aan denkt.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 19-02-2005, 19:28:09 »
Ik vraag me dus af of het dagboek überhaupt wel door de mol geschreven is. De schrijftrant komt erg overheen met de dagboeken die eerder geschreven zijn, dus het zou me niet verbazen als iemand van de productie het gewoon schrijft, maar wel wat quotes van de mol gebruikt ofzo.

Maar goed, terug naar aflevering 6, want daar gaat dat topic tenslotte over. Wat ik opvallend vind, is dat er bij de vliegopdracht heel moeilijk te mollen valt. Alleen op de plek van Isabelle is een echte mollenstreek mogelijk, want als dat fout gaat, dan gaat er pas geld uit. De mollenstreek van Lottie kon nog gecorrigeerd worden, wat ook gebeurde. Zouden ze soms gedacht hebben dat er al 1x een dubbele executie geweest zou zijn? Wat dit vliegen leek me echt meer iets voor 6 personen.

Nou weet ik het weer. Yvon zat ook heel raar en verdacht aan haar haar te frunikken, terwijl Sander tegen haar zei: "Ik vind het wel lastig hoor." Heel onschuldig antwoord van Yvon: "Wat?" "Nou, de mol." En ondertussen is ze doodleuk met haar haar bezig.

Ik vind Lottie anders ook erg verdacht kijken, en maar te lachen de hele tijd. Ik begin het irritant te vinden.

Offline toxicity

• Forumlid
  • Paul is de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 19-02-2005, 22:45:30 »
Ik denk wel met percentage, maar dat er geen kandidaten meer afvallen.
Want als je rekent hoeveel uitzendingen en kandidaten er zijn, valt er 1 per aflevering af.
Of 2 in een aflevering, en dan 1x niemand...dat kan natuurlijk ook.

Ik denk dat de volgende keer weer 2 mensen afvallen (sander en isabelle denk ik)...en dat je de aflevering daarop de finale te zien krijgt...en de laatste aflevering pas te zien krijgt wie de mol is enzo en dan de hereniging met alle anderen ...koppie koppie he  ::tandpastasmiley::  lol

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 19-02-2005, 23:13:52 »
Marc-Marie blijft mijn mol. Reden: 1: tijdens de executie zie je dat het 38% is. Iedereen is in shock (handen voor de monden etc), maar Marc-Marie is zijn... veters aan het strikken  !!! Wist hij allang dat er 2 uit zouden gaan.
2: Hij pakt het geld aan van Gijs. Angela zegt (terecht): 'ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent voor 't geld'. MM: 'ja... dat denk ik wel' (met een smile van hier tot Darwin en weer terug   ).

Angela wist van te voren niet wie de mol was, maar tijdens de opnamen kwam zij er achter en had het goed (zelf gezegd). Tijdens die uitspraak dat hij het geld niet moest nemen, vernam ik te horen dat zij dacht dat MM de mol is. Conclusie: MM is en blijft de mol!

Verder: geweldig hoe hij de foto van Jim jatte en het terugstopte in zijn tas met: beter op je spullen letten... De M.      

En oehoehoehoeoo.... nog een loop en nog een loop, hhaha!!! Helemaal goed, die Marc-Marie...  ::bravo::

Als je de Mol opgenomen hebt, moet je toch nog maar eens goed luisteren, op het moment dat Gijs het geld uit zijn zak haalt zegt een vrouwenstem, ik wil dat wel doen, en dan zegt Angela, ik denk niet dat jij de aangewezen persoon daarvoor bent, Marc-Marie pakt dan het geld, en dan zegt Angela niets meer. Dus nog maar een keer goed luisteren.  :)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2005, 00:15:17 door Vinkje »

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 19-02-2005, 23:15:24 »
Had de Mol er geen belang bij dat de fotoopdracht door zoveel mogelijk mensen gehaald werd?
Des te meer zouden er bij de televisieronde vragen correct moeten beantwoorden om een vrijstelling te bemachtigen.
Als alle foto's op één na mislukt waren was met één goed antwoord de vrijstelling binnen geweest...

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 19-02-2005, 23:26:53 »
Wat ik heel erg vreemd vond:
Tijdens de executie bleef het beeldscherm zwart. De 38% zag ik niet. De rode en groene schermen ook niet. Nu spreek ik ook iemand op MSN die het wel zag...

Ik weet niet wat ik nu moet denken...
Word ik gek of zo?? Maar ik weet zeker dat dat scherm zwart bleef!

Wel een erg leuke aflevering trouwens!

Dan heeft het vast en zeker aan jou tv toestel gelegen, want ik heb die 38 procent duidelijk gezien, en ook dat het scherm groen en rood werd.

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #132 Gepost op: 19-02-2005, 23:30:14 »
Het maakt in theorie voor de mol toch niet echt uit of er een vrijstelling wordt weggegeven, dan gaan er gewoon een andere naar huis. De mol heeft er meer baat bij als er minder geld wordt verdiend, want dat is zijn doel. Alle foto's mislukt zou dus betekenen: geen 250 euro per foto, EN geen 250 euro per goed beantwoorde vraag.

Offline MariekeK

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 20-02-2005, 10:05:10 »
En wat is M-M nou aan het doen als ze het percentage te zien krijgen. Veterstrikken!!! Dat is wel het laatste waar je aan denkt.

Bij elke aflevering als er geld verloren is, er iemand uit is o.i.d., zie je altijd MM met z'n rug naar de groep toe staan, alsof ie op dat moment bewust afstand neemt, omdat ie anders misschien laat merken (moet lachen ofzo) dat ie het helemaal niet zo erg vindt..

Offline MariekeK

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 20-02-2005, 10:13:35 »
Als je de Mol opgenomen hebt, moet je toch nog maar eens goed luisteren, op het moment dat Gijs het geld uit zijn zak haalt zegt een vrouwenstem, ik wil dat wel doen, en dan zegt Angela, ik denk niet dat jij de aangewezen persoon daarvoor bent, Marc-Marie pakt dan het geld, en dan zegt Angela niets meer. Dus nog maar een keer goed luisteren.  :)

Ik heb het nog nu voor de 4e keer geluisterd en het is écht Marc Marie die dat zegt.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 20-02-2005, 10:31:14 »
gisteren op de persconferentie werd gijs gevraagd waarom hij MM dat geld had gegeven en zijn antwoord was in de richting van dat MM zich als eerste aanbood. (sorry ben vergeten wat hij nou precies zei maar het was in die richting - misschien kan iemand met een beter geheugen dit bevestigen dan wel ontkennen)

Citaat
dat is volgens mij gewoon de locale variant van de huismus.

Hebben jullie niet ook het gevoel dat de makers voor deze allerlaatste (avro) uitzending alles uit de kast hebben getrokken? Volgens mij hebben ze meer dingen gedaan wat betreft (nep)hints en dergelijke. Echt leuk  :D

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #136 Gepost op: 20-02-2005, 12:00:00 »
Ik heb het nog nu voor de 4e keer geluisterd en het is écht Marc Marie die dat zegt.

Ja, MariekeK, het is ook echt Marc-Marie die dit zegt!!! En daarvoor hoefde ik het niet opgenomen te hebben of 4x teruggekeken te hebben, ik zei het tijdens de uitzending gelijk al (en heb het gelijk gepost op de site...).

I rest my case
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 20-02-2005, 14:30:13 »
Waarom zou een mogelijke verwijzing naar Bert Visscher een hint zijn? ??? Als ie nou Bert Mol heette ::). Maar bovendien is Lourdes nu eenmaal een populaire bestemming voor bejaardentrips...

*late reactie*

Ik moest ook meteen denken aan de show van Bert Visscher, ben er vorig jaar naartoe geweest.

In het profiel van Marc-Marie staat een hoop gedoe met een 9. In de show 'Nee, dan Lourdes' van Bert V. gaat Bert een 9-baan bouwen :) .

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 20-02-2005, 14:37:41 »
*late reactie*

Ik moest ook meteen denken aan de show van Bert Visscher, ben er vorig jaar naartoe geweest.

In het profiel van Marc-Marie staat een hoop gedoe met een 9. In de show 'Nee, dan Lourdes' van Bert V. gaat Bert een 9-baan bouwen :) .
Dat bedoel ik!

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 20-02-2005, 15:21:18 »
Is het zo dat bij alle filmpjes die ze in het grote boze donkere dierenbos moesten kijken het antwoord van de later gestelde vraag aan ons (de kijkers) getoond werd? Bij Sander was dit wel zo las ik net elders op dit forum (topic sander is (niet) de mol)
Heeft iemand hierop gelet, toevallig?

groetzels, Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"