Al zeker vier afleveringen loop ik me af te vragen waarom niemand deze nog geanalyseerd heeft (vergeef me als ik eroverheen heb gekeken). Ik heb net met de online beelden meegeschreven. Soms was iets net niet helemaal de verstaan (bijvoorbeeld of iets 'maar' of 'en' is) en heb ik er neergezet wat ik vermoedde dat het was. Ook viel mij op dat de naam van Angela niet altijd in beeld komt vóórdat ze begint te spreken.
Hieronder de teksten:
Aflevering 1:
tien bekende nederlanders op avontuur in Australië
[shots van kandidaten]
Ze weten niet wat ze te wachten staat. Ze weten niet eens of ze de eindbestemming wel zullen bereiken.
[ANGELA GROOTHUIZEN]
Maar wat ze wel weten is dat ze moeten samenwerken om opdrachten tot een goed einde te brengen. En daarmee verdienen ze geld voor de pot. Het geld in de pot is voor degene die het antwoord weet op de vraag... Wie Is De Mol?
Aflevering 2:
[ANGELA GROOTHUIZEN]
De schrik zat er goed in bij de kandidaten. Na een reis van 36 uur dachten ze even dat één van hen weer naar huis moest. En toen kwam Kangaroo Island. Winter, koud, nat. Vooral 's nachts.
Aflevering 3:
Terug naar het vasteland
[ANGELA GROOTHUIZEN]
en een van hen werd ziek. Erg ziek. De kandidaten maakten zich ongerust en het leidde hen af van opdrachten. En ze veroverde een stukje nederland.
Aflevering 4:
[Angela Groothuizen]
De confrontatie met een uniek, australisch fenomeen zette aan aantal zaken op scherp. Ze kregen te maken met een politiefilm, waar ze zelf de hoofdrol in speelden.En één kandidaat kreeg het heel erg moeilijk.
Aflevering 5:
De stemming in de groep is opperbest. [ANGELA GROOTHUIZEN]En daardoor kwam een confronterende opdracht met veel publiek des te harder aan. En voor anderen was er een onverwacht succes op een verrassend gebied. Uiteindelijk, draaide ze allemaal rondjes om elkaar heen.
Aflevering 6:
Binnen een dag van de winter naar de zomer. [ANGELA GROOTHUIZEN] En na de kennismaking met een wel heel bijzonder huisdier stegen sommigen tot grote hoogten. De sfeer was meer dan uitbundig. Het werd tijd, voor de grote klap.
De eerste woorden achter elkaar: tien de terug de de binnen
De laatste woorden achter elkaar: mol 's nachts nederland moeilijk klap.
1e woord van de 1e, 2e van de 2e etc: tien schrik het een groep winter.
De eerste woorden ná het in beeld komen van de naam van Angela: maar de en de en en
1e woord van de 1e na naam Angela etc: Maar schrik van een confronterende een
Die laatste lijkt iets te kunnen zijn...
Én in de online versie van aflevering 5 hoor ik heel duidelijk iets wat er niet hoort tijdens het AVRO-logo. Ik denk dat het een stem is...