Heb gisteren alle afleveringen in vogelvlucht nog eens bekeken, met dat knagende gevoel van..wat oh wat is er wel, maar zie ik absoluut niet. Zoals hier al beschreven eigenlijk.
Ik heb het gevoel dat het iets heel eenvoudigs is (misschien wil ik dat gewoon wel), maar kan het niet vinden.
Dacht, misschien vind je iets bij de volgorde waarin de kandidaten in beeld worden gebracht bij de test. En ja...joepie er leek een patroon in te zitten, van de overgebleven kandi's komt MM ALTIJD als laatste in beeld, althans dat leek zo, want bij de laatste aflevering is het dus niet zo. Zelfde geldt voor Isabelle, die werd -van de overgebleven kandi's- steeds als eerste in beeld gebracht bij de volgorde van de tests, maar weer niet in aflevering zes. Pffff. dus nog niks. Dan maar eens de momenten met dat irritante gefluit, noteren, kijken of daar een hele eenvoudige lijn in te ontdekken is, nee dus, weer niets echt concreets.
Toch denk ik dat er wel wat met dat gefluit aan de hand is, maar wat dan (dit hoort bij een ander topic, maar goed)?
Wat, ja wat zien we over het hoofd....