Overpeinzing van een ZonnekoningWat ik eigenlijk wel heel jammer vind is dat de uitslag nu al bekend is, ik bedoel niet alleen dat ik het vervelend vind dat de serie nu eigenlijk voorbij is maar nu vooral dat we geen enkele reden meer hebben om de laatste opdrachten te bespreken en te analiseren.
Je ziet het hier ook in dit topic, het gaat alleen nog maar over Yvon de mol en zo maar nergens word nog gepraat over de mogelijke molligheden tijdens de golf of dillema opdracht.
Vooraf zat ik me er al aan te ergeren dat er een 'wordt vervolgd' in beeld zou komen maar nu achteraf vind ik het eigenlijk heel jammer dat dat niet gebeurt is.
Je moet weten dat de Balinezen in principe maar vier voornamen kennen. Wajang is de oudste in het gezin. Made is de tweede, Noyoman is de derde en Ketut is de vierde. De vijfde heet gewoon weer Wajang
En Yvon kiest niet 1 van die 4 maar ze kiest voor 'Ayu' wat 'mooie vrouw' betekent, zou toch een leuke aanwijzing zijn dacht ik zo.
Bij de dilemma opdracht hadden we ons helemaal kunnen uitleven, de drie kampen dan bedoel ik met Yvonnianen, Lottianen en Marc-Marie-ers.
Ook zag ik in het groepje balletjes achter de kandi's tijdens het inslaan volgens mij een hint verstopt zoals op het bevogelpoepte monumentje in het park in Adelaide maar ik neem nu ook niet meer de moeite om dat plaatje te gaan bewerken.
Jammer, heel jammer, bij de vorige serie waren de laatste opdrachten (die met dat rondlopen, vragen beantwoorden en dan uitkomen bij 2 deuren waarachter 1 een kandi zit, en de geweldige gevangenisopdracht) juist aanleiding voor de forummers om nog 1 week alles uit de kast te trekken en moesten we doorgaan tot aan het gaatje (en 1 dag later al de fandag).
Ik vond het echt een leuke aflevering vrijdag maar dat de uitslag er gelijk achteraan kwam ervaar ik nu toch als een soort anti-climax. De magie is weg nu en ik had me erop ingesteld dat die nog een week langer zou duren.
Wat rest is nog een terugblik uitzending en natuurlijk de fandag, maar dat duurt nog 3 weken.
Anderhalve week geleden vroor het op veel plaatsen meer dan 15 graden maar de komende week wordt het voor mijn gevoel een stuk killer,....snik.
Game over,...snik.