Auteur Topic: Aflevering 9: finale!!!  (gelezen 32765 keer)

Offline Kiekske

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #60 Gepost op: 13-03-2005, 11:15:30 »
Wat zei Marc-Marie over zijn man in de laatste mol-opdracht, toen Angela vroeg: "Zou je op 55e willen sterven met je geliefden, of alleen op je 75e?" Ik kan de aflevering hier niet nakijken ;) ik vond het zó mooi dat ie dat zei.. hmm, kan iemand me helpen? Dank u!
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Iris77

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 13-03-2005, 13:40:39 »
Volgens mij zei hij zoiets als: als hij wist dat z'n man morgen zou sterven, dat hij dan vandaag wil sterven. Of bedoel je nog een ander stukje?

Offline Kiekske

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 13-03-2005, 14:02:02 »
Volgens mij zei hij zoiets als: als hij wist dat z'n man morgen zou sterven, dat hij dan vandaag wil sterven. Of bedoel je nog een ander stukje?

Zoiets ja, ik vond het zóó mooi!! Maar ik wil de exacte quote :D ach ja, ik moet strakjes werken, dan zoek ik 't op! :)

En ik weet het nu. De exacte tekst was: "Als ik wist hij morgen zou sterven, zou ik het liefste vandaag..." Hij heeft de zin niet afgemaakt, of ik heb niet goed geluisterd. hehe
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 16:51:21 door Kiekske »

Offline Mikey

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 13-03-2005, 14:52:30 »
Jeetje, wat een saaie finale. Ik had een gigantische opdracht verwacht ofzoiets, gaan ze golfen..

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #64 Gepost op: 13-03-2005, 14:56:16 »
Jeetje, wat een saaie finale. Ik had een gigantische opdracht verwacht ofzoiets, gaan ze golfen..

Nou, ik vond het iig wel spannend!!!
Ik durf te wedden dat Yvon wel duizenden Myo... (ik weet het niet meer) gevonden heeft, maar dat ze in de montage alles er uit hebben gehaald.

Offline Kiekske

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2005, 16:13:54 »
Saai?? Ik werd helemaal gek van die spanning! En toen zei Angela: "Er zit 23.000E in de pot en die zijn voor... Marc-Marie!" Toen werd ik echt he-le-maal gek! ::oink::  ::tandpastasmiley::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2005, 18:28:05 »
Ja, dat was nog wel spannend wie de pot zou gaan winnen: Marc-Marie of Lottie  ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #67 Gepost op: 13-03-2005, 18:30:14 »
Saai?? Ik werd helemaal gek van die spanning! En toen zei Angela: "Er zit 23.000E in de pot en die zijn voor... Marc-Marie!" Toen werd ik echt he-le-maal gek! ::oink::  ::tandpastasmiley::

Ik draaide ook helemaal door op dat moment, voor de derde keer op rij! Mijn mollen zijn altijd de winnaars.  ;D (Op Yvonne na.)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 13-03-2005, 19:21:10 »
Mijn mollen zijn altijd de winnaars.  ;D
Mijn winnaars zijn altijd Mollen... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #69 Gepost op: 13-03-2005, 19:52:16 »
Ik vond het geen saaie uitzending, absoluut geen anticlimax en ik vind dat Yvon het heel goed gedaan heeft!! Heel goed dat Marc-Marie gewonnen heeft (hij was mijn mol) en heel jammer dat Lottie verloren heeft! Maar men roept maar: Yvon was geen leuke mol... dat was ze WEL!! Er was maar 1 saaie/slechte mol en dat was Elise  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 13-03-2005, 20:13:39 »
 Ik had een beetje mijn twijfels toen bekend werd dat er een molserie met bekende nederlanders werd gemaakt. Maar vanaf de eerste minuut was ik er weer helemaal in! ::ok:: Heb enorm gelachen met een aantal situaties en kandidaten zoals MM en Jim. ::rofl:: Het had idd nog wat meer avontuurlijker gemogen, maar al bij al heb ik er weer van genoten en dat is het voornaamste. Op naar een de volgende molserie zou ik zeggen. Die met bekende vlamingen! ;D ;)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #71 Gepost op: 13-03-2005, 22:58:43 »
Nou, ik vond het iig wel spannend!!!
Ik durf te wedden dat Yvon wel duizenden Myo... (ik weet het niet meer) gevonden heeft, maar dat ze in de montage alles er uit hebben gehaald.
Ik denk het ook... het was trouwens Nyoman (zover ik me kan herrinneren.)

Offline Mikey

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 13-03-2005, 23:16:59 »
Met saaie finale bedoelde ik niet het einde, maar de opdrachten. Ik had het misschien iets duidelijker neer moeten typen. ;)

Ik was wel blij dat ze nu al mededeelden wie de mol was, kon ik tenminste rustig slapen! :)

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2005, 00:36:14 »
Overpeinzing van een Zonnekoning

Wat ik eigenlijk wel heel jammer vind is dat de uitslag nu al bekend is, ik bedoel niet alleen dat ik het vervelend vind dat de serie nu eigenlijk voorbij is maar nu vooral dat we geen enkele reden meer hebben om de laatste opdrachten te bespreken en te analiseren.

Je ziet het hier ook in dit topic, het gaat alleen nog maar over Yvon de mol en zo maar nergens word nog gepraat over de mogelijke molligheden tijdens de golf of dillema opdracht.

Vooraf zat ik me er al aan te ergeren dat er een 'wordt vervolgd' in beeld zou komen maar nu achteraf vind ik het eigenlijk heel jammer dat dat niet gebeurt is.

Citaat
Je moet weten dat de Balinezen in principe maar vier voornamen kennen. Wajang is de oudste in het gezin. Made is de tweede, Noyoman is de derde en Ketut is de vierde. De vijfde heet gewoon weer Wajang

En Yvon kiest niet 1 van die 4 maar ze kiest voor 'Ayu' wat 'mooie vrouw' betekent, zou toch een leuke aanwijzing zijn dacht ik zo.

Bij de dilemma opdracht hadden we ons helemaal kunnen uitleven, de drie kampen dan bedoel ik met Yvonnianen, Lottianen en Marc-Marie-ers.

Ook zag ik in het groepje balletjes achter de kandi's tijdens het inslaan volgens mij een hint verstopt zoals op het bevogelpoepte monumentje in het park in Adelaide maar ik neem nu ook niet meer de moeite om dat plaatje te gaan bewerken.

Jammer, heel jammer, bij de vorige serie waren de laatste opdrachten (die met dat rondlopen, vragen beantwoorden en dan uitkomen bij 2 deuren waarachter 1 een kandi zit, en de geweldige gevangenisopdracht) juist aanleiding voor de forummers om nog 1 week alles uit de kast te trekken en moesten we doorgaan tot aan het gaatje (en 1 dag later al de fandag).

Ik vond het echt een leuke aflevering vrijdag maar dat de uitslag er gelijk achteraan kwam ervaar ik nu toch als een soort anti-climax. De magie is weg nu en ik had me erop ingesteld dat die nog een week langer zou duren.

Wat rest is nog een terugblik uitzending en natuurlijk de fandag, maar dat duurt nog 3 weken.

Anderhalve week geleden vroor het op veel plaatsen meer dan 15 graden maar de komende week wordt het voor mijn gevoel een stuk killer,....snik.  :\'(

Game over,...snik.  :\'(

::zwaai::

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2005, 17:12:47 »
Ik vond het echt een leuke aflevering vrijdag maar dat de uitslag er gelijk achteraan kwam ervaar ik nu toch als een soort anti-climax. De magie is weg nu en ik had me erop ingesteld dat die nog een week langer zou duren.
::jaja:: Vond ik ook wel een beetje... zoals ik al eerder heb gezegd had ik toch eik wel gehoopt op een Wordt Vervolgd... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Mikey

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 14-03-2005, 18:27:58 »
Yvon was deze aflevering ook duidelijk aan het mollen bij de dilemma's, ze probeerde constant de andere persoon te overtuigen van een antwoord dat niet goed was.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 14-03-2005, 18:33:16 »
Ja, was er gedurende acht afleveringen 100% van overtuigd, dat Yvon in ieder geval zeker niet de mol was (al definitief geschrapt in aflevering 1), maar halverwege aflevering 9 begon ik eindelijk eens te twijfelen..mm...beetje laat  ::schaam::

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #77 Gepost op: 14-03-2005, 18:52:17 »
Yvon was deze aflevering ook duidelijk aan het mollen bij de dilemma's, ze probeerde constant de andere persoon te overtuigen van een antwoord dat niet goed was.
Yep... Lottie zegt (ongeveer): "zingen past het beste bij me en maakt me gelukkig." Yvon probeert MM te overtuigen door te zeggen: "acteren past het best bij haar en zingen maakt haar ongelukkig."
Maar MM zit er naast en laat Yvon (de Mol) lekker uit praten zonder te luisteren, om vervolgens te zeggen dat hij het er niet mee eens is... KLAAR.

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #78 Gepost op: 14-03-2005, 19:04:43 »
ja en vanaf toen wist ik 100% zeker dat het yvon was!!
aflevering8 gingen ze praten over het geld, en yvon zei het is nou niet super veel geld.. en daarna zei ze er zit een hele goede mol in het spel.. en toen zag je mm naar yvon lachen.. maar ik wou gewoon te graag dat mm de mol was, en dat ik dat gewoon niet zag!!

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #79 Gepost op: 14-03-2005, 19:46:27 »
Yvon kan echt heel slecht 'doen alsof'.

Da's jammer voor een THEATERdocent slash """"""actrice"""""""

Vind het echt jammer, dat ze met haar tactiek niet verder is gekomen dan de: ik-leg-het-er-dik-bovenop-tactiek. Ze heeft me daar absoluut mee misleid, maar dat was meer, omdat ik meer van de mol verwachtte, dan Yvon kon waarmaken.

U hoort het: ik vond het een beetje teleurstellend. Ik was liever van mijn stoel gevallen. Mijn bek was liever opengevallen. Dan dat ik dacht: nee, niet Yvon.

Dat was too obvious.

Maar enfin, ik weet niet of ik het beter zou kunnen. De beste stuurlui staan immers aan wal.
C'est le Fruit!