>>>>>HINTS<<<<<
Vanwege Chris's vreemde uitspraak "indien ik niet de mol was dan zou ik mensen die af en toe erg hun best doen juist extra verdenken" heb ik de beide stemrondes van Chris, plus de exit van zowel Geert als Chris teruggekeken.
Toen Geert het rode scherm kreeg, nam hij daarna van iedereen uitgebreid afscheid.
Toen Chris het rode scherm kreeg, zei hij "ik zie het" stond op en liep weg zonder iemand gedag te zeggen (de andere kandidaten keken elkaar verbaasd aan).
Na hun exit's waren er terugblikken (in blauw) van beide, in die van Chris viel me op dat zijn eerste stemronde 2 keer was gefilmd; in de eerste uitzending zagen we hem de 5 jokers op tafel leggen, en in de terugblik ook, met dit verschil dat hij de ene keer zijn 5 jokers in een klap op tafel legt, terwijl hij in het andere filmpje dat niet doet, we dan zien we hem nog langzaam de laatste joker er twijfelend bovenop leggen.
Ook zag ik Chris (in de terugblik) lachend bij een auto staan, hij doet de achterbak dicht en veegt erover (niet helemaal duidlijk) dat fragment kan ik me niet herinneren uit een van beide uitzendingen.
Wat ook opvallend was, was dat bij Chris stemming we hem beide keren niet zien typen, en tijdens zijn stemmen er opeens wordt ingezoemd op een voorbij rijdende trein, die zie je even later ook kort achter hem langs gaan.
Wanneer Geert weggaat geeft hij Karel een hand en loopt ver weg richting bus, terwijl wanneer Chris Karel een hand heeft gegeven er niet wordt gefilmd (in beeld gebracht) hoe hij wegloopt naar een auto/bus.
In het kort; Chris neemt geen afscheid van zijn mede kandidaten, er zijn 2 takes van zijn eerste stemronde, we zien hem niet echt weglopen, het beeld stopt gewoon wanneer hij Karel een hand heeft gegeven.
Plus natuurlijk "Indien ik de mol niet was".
Het zou me niet verbazen indien Chris retour komt in een volgende aflevering.