Auteur Topic: Chris is niet de mol!  (gelezen 14841 keer)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 17-03-2006, 16:35:27 »
Als je mij vraagt gaat Chris deze aflevering ook afvallen en wel om dit:

- Pak de intro en de sneak preview voor vanavond bij de hand. Kijk hoe Chris in beeld word gebracht. Juist met een walkie talkie in zijn hand! Kijk hoe Toine in beeld word gebracht. Juist roeiend en ingepakt met zwemvest in een rubberen boot!

Kijk dan echter hoe beide mannen worden neergezet in de sneakpreview. Wederom dezelfde shots! Chris met een walkie talkie in zijn hand (dat verband houd met de zoekopdracht van Milouska & Richard op die beide paarden) en Toine met zwemvest aan op dat rubberen bootje!

- Luister naar wat Toine zegt in de sneak preview

"Je moet keuzes maken wie je steunt (camera focust op Frederique) en wie je niet steunt (camera focust op Chris). Als men mij daarom een matennaaier vind, dan ben ik een matennaaier"

Kortom, 1 van de kandidaten (waarvan ik denk dat Chris het zal zijn) zal het oneens zijn over de manier waarop Toine steun betuigt aan sommige kandidaten (Frederique) Hierop zal er bonje ontstaan en zal de reactie vallen van: "matennaaier" Waarom anders noemt Toine die anders in zijn biechtscene in de sneak preview, dus wat hij vanavond zal zeggen in aflevering 2?

Daarop trek ik dus de conclusie: Chris zal eruit gaan.

Combineer dit met dat Toine zijn vijf jokers niet hoefde in te zetten in aflevering 1 en Chris wel ermee en je zult begrijpen hoop ik dat Chris niet de mol is maar (hoogstwaarschijnlijk) zal afvallen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Miekie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
« Reactie #41 Gepost op: 17-03-2006, 21:35:11 »
En zoals gezegd in topic aflevering 2: ik hoorde volgens mij tijdens de uitzending toen chris zijn tentje inging het exitgeluid wat je normaal hoort als iemand de rode vingerafdruk krijgt. Op zich hebben we daar niet zo veel meer aan maar ik vind het toch noemenswaardig. Jammer dat hij er uit ligt want ik vond het wel één van de leukste kandidaten.
Gr Miek

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2006, 21:43:54 »
helaas, maar tis niet anders
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tessiejj..

• Forumlid
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2006, 22:12:29 »
Jammer  :(
......

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2006, 22:50:21 »
Jammer voor hem  ::joehoe::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #45 Gepost op: 17-03-2006, 23:07:15 »
We hadden het kunnen weten, gezien de leader was het hij of Toine. En ik was vergeten dat Toine nog zoveel jokers over had

Offline Cosma

• Forumlid
Chris? (misschien toch wel !)
« Reactie #46 Gepost op: 18-03-2006, 05:21:47 »
Er is nu een "Chris is niet de mol" topic, maar ik heb zo mijn twijfels door iets wat hij zei helemaal op het eind.

Karel:"Maar je hebt ook erg je best gedaan bij die opdracht, man er is een fortuin verdient...etc" (doelend op dat er dan geen verdenkingen zouden zijn jegens hem)

Chris: "Ja maar wanneer ik de mol niet zou zijn dan zou ik juist mensen die soms heel erg hun best deden verdenken...etc.

Indien ik de mol niet zou zijn?  ??? ??? ???
Die toevoeging heeft geen enkele waarde, aangezien degene die de mol wel zou zijn sowieso verdenkingen zou hoeven hebben.

Bovenstaande zou toch alleen iemand zeggen die de mol is?

Maar dat zou dan wel veel te veel een weggevertje zijn...

Aangezien vorig seizoen Gijs Staverman opeens terugkwam in het spel is een terugkeer van wie dan ook nu ook niet uitgesloten lijkt me.

Mocht dat zo zijn (en het Chris zijn) dan graag een schopje omhoog met dit topic.

« Laatst bewerkt op: 18-03-2006, 05:30:12 door Cosma »

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 18-03-2006, 10:17:57 »
 :\'(
That's all

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #48 Gepost op: 18-03-2006, 10:47:13 »
Ik las ergens, dat de mol gewoon niet uit het spel KAN verdwijnen, althans niet meer dan een aflevering.

Want stel dat dat gebeurt, en er wordt intussen een test gemaakt, dan kan geen enkele vraag correct worden beantwoord. Immers: dan zou bij alle twintig vragen de optie ''de mol is tijdelijk uit het spel'' moeten worden toegevoegd.

En dat zie ik nog zo snel niet gebeuren.

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 18-03-2006, 11:49:25 »
Uitgaande van dit zou je Roderick en Liz ook moeten uitsluiten.

Zolang het bij de kandidaten aangegeven wordt, is er een mogelijkheid tot, dus dan zou het voor de volgende test bekend gemaakt moeten worden.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #50 Gepost op: 18-03-2006, 12:21:16 »
Ik heb ook het idee, dat er bij verschillende vragen de optie: de mol zit bij de tangogroep staat. Dit hoeft mijns inziens niet bij alle vragen. Er zit wel iets in wat je zegt, dus. Ik ben voor mezelf de mogelijkheden aan het aftesten, of het mogelijk is, dat de mol langer uit het spel is. Mogelijk, in de zin van: kan het logisch ingepast worden?

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 18-03-2006, 13:08:08 »
Jammer dat hij weg is maar ik had het wel al voorspeld.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #52 Gepost op: 18-03-2006, 13:21:51 »
Jammer

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 18-03-2006, 14:33:52 »
Als je mij vraagt gaat Chris deze aflevering ook afvallen en wel om dit:

- Pak de intro en de sneak preview voor vanavond bij de hand. Kijk hoe Chris in beeld word gebracht. Juist met een walkie talkie in zijn hand! Kijk hoe Toine in beeld word gebracht. Juist roeiend en ingepakt met zwemvest in een rubberen boot!

Kijk dan echter hoe beide mannen worden neergezet in de sneakpreview. Wederom dezelfde shots! Chris met een walkie talkie in zijn hand (dat verband houd met de zoekopdracht van Milouska & Richard op die beide paarden) en Toine met zwemvest aan op dat rubberen bootje!

- Luister naar wat Toine zegt in de sneak preview

"Je moet keuzes maken wie je steunt (camera focust op Frederique) en wie je niet steunt (camera focust op Chris). Als men mij daarom een matennaaier vind, dan ben ik een matennaaier"

Kortom, 1 van de kandidaten (waarvan ik denk dat Chris het zal zijn) zal het oneens zijn over de manier waarop Toine steun betuigt aan sommige kandidaten (Frederique) Hierop zal er bonje ontstaan en zal de reactie vallen van: "matennaaier" Waarom anders noemt Toine die anders in zijn biechtscene in de sneak preview, dus wat hij vanavond zal zeggen in aflevering 2?

Daarop trek ik dus de conclusie: Chris zal eruit gaan.

Combineer dit met dat Toine zijn vijf jokers niet hoefde in te zetten in aflevering 1 en Chris wel ermee en je zult begrijpen hoop ik dat Chris niet de mol is maar (hoogstwaarschijnlijk) zal afvallen.

waarom heb ik dit gisteren niet gelezen  :(  ::ohno::

Wat een geweldige theorie  ::ok::  zeker na aflevering 2   ::oink::

Ik ga jouw commentaren zeker volgen  ::bravo::

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Chris? (misschien toch wel !)
« Reactie #54 Gepost op: 18-03-2006, 22:23:37 »

Karel:"Maar je hebt ook erg je best gedaan bij die opdracht, man er is een fortuin verdient...etc" (doelend op dat er dan geen verdenkingen zouden zijn jegens hem)

Chris: "Ja maar wanneer ik de mol niet zou zijn dan zou ik juist mensen die soms heel erg hun best deden verdenken...etc.

Indien ik de mol niet zou zijn?  ??? ??? ???
Die toevoeging heeft geen enkele waarde, aangezien degene die de mol wel zou zijn sowieso verdenkingen zou hoeven hebben.

Bovenstaande zou toch alleen iemand zeggen die de mol is?

Geen reacties?  :(

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #55 Gepost op: 18-03-2006, 22:29:25 »
Inderdaad vreemd Cosma, maar ik ga er van uit dat Chris er uit is eigenlijk.

edit: Hij zegt trouwens 'was' en niet 'zou zijn'.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2006, 22:31:17 door Heinz »

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 18-03-2006, 22:40:05 »
Inderdaad vreemd Cosma, maar ik ga er van uit dat Chris er uit is eigenlijk.

Dat schijnt ook zo te zijn.

Citaat
edit: Hij zegt trouwens 'was' en niet 'zou zijn'.

Ok, dus hij zegt: "Indien ik niet de mol was zou ik mensen die af en toe erg hun best doen extra verdenken" (zoiets).

Dat blijft vreemd, hoezo "Indien ik niet de mol was"?

De mol hoeft geen verdenkingen te hebben, dus vanwaar deze vreemde toevoeging van Chris?

Ik vond dat het meest opmerkelijke in deze 2e aflevering.

Offline Shifting

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-03-2006, 02:33:09 »
Indien ik niet de mol was zou ik mensen die af en toe erg hun best doen extra verdenken

Volgens mij geeft hij nu gewoon aan wat hij dacht dat de andere zouden denken omdat hij zo denkt, (indien niet de mol.) Zijn verdachten zijn blijkbaar mensen die af en toe erg hun best deden, netzo als hij waardoor ze zouden denken dat hij de mol zou zijn.
Hij ligt er nu uit, wat volgens mij dus betekend dat de mol helemaal zijn/haar best niet heeft gedaan, en dit ook duidelijk heeft gemaakt (Richard geeft zoiets aan over zichzelf bij het vlot, over Milouska wordt ook zoiets gezegt (en ik hoop voor haar dat ze dat inderdaad niet deed want anders kan ze wel heel weinig ;)) en Liz en Roderick zijn er niet bij dus doen daar ook niet hun best.)
Maarja de jokers kunnen ook een rol spelen, en ik heb ook geen idee wie de mol is (ik kijk deze week maar even niet naar de pool :-[) dus ik zou niet teveel van mij uitgaan dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2006, 02:35:41 door S. Holmes »

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 19-03-2006, 21:44:37 »
Dat schijnt ook zo te zijn.

Ok, dus hij zegt: "Indien ik niet de mol was zou ik mensen die af en toe erg hun best doen extra verdenken" (zoiets).

Dat blijft vreemd, hoezo "Indien ik niet de mol was"?

De mol hoeft geen verdenkingen te hebben, dus vanwaar deze vreemde toevoeging van Chris?

Ik vond dat het meest opmerkelijke in deze 2e aflevering.

Nu ik dit zo van je lees over Chris en stel hij is de mol en de mol moet nu even eruit, dan zou dat kunnen zijn omdat Liz en Roderick ook veel van de mol moeten missen en dat de kansen nu meer gelijk zijn voor alle kandidaten (ik heb er zelf niet nog een keer de aflevering op nagekekenen en ga er gewoon van uit dat ie kandidaat is en idd op weg naar huis, is dit toch ook wel in me opgekomen, het zou een ware verrassing zijn, niet?

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #59 Gepost op: 19-03-2006, 22:00:13 »
Nooit verwacht dat hij er zo snel uit moest, maarja hij had geen jokers meer
Some light in your eyes...