Auteur Topic: Geert is niet de mol!  (gelezen 17163 keer)

Offline Mathijs91

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Geert is niet de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 11-03-2006, 13:03:20 »
Inderdaad! :P
Kennis is macht.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #61 Gepost op: 11-03-2006, 13:15:04 »
Als Geert terug komt vind ik dat wel erg onorgineel hoor

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2006, 13:27:40 »
Ze zouden zich ongeloofwaardig maken door nu alweer de eerste afvaller te laten terugkomen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2006, 14:33:51 »
Ik had niet verwacht dat Geert er zo snel uit zou gaan! I,k vind hem echt zo'n tactische speler! Had die toch maar meer van die jokers in moeten zetten!
Some light in your eyes...

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2006, 17:39:39 »
Ik had niet verwacht dat Geert er zo snel uit zou gaan! I,k vind hem echt zo'n tactische speler! Had die toch maar meer van die jokers in moeten zetten!

Dus is ie niet zo tactisch  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2006, 17:53:41 »
Dus is ie niet zo tactisch  ;)
Als fanatiek spelletjes speler ben ik het daar niet mee eens. Het is mogelijk met tactisch doordachte beslissingen rrn spel te verliezen en het is mogelijk door toeval en geluk te winnen.
Geert had zijn vragen niet goed genoeg gemaakt en ligt daardoor uit het spel, maar dat betekent nog niet dat zijn beslissing om niet alle jokers in te zetten niet goed/tactisch was.
Karel legt in het korte interviewtje met Geert de nadruk op de willekeurigheid in de eerste rond. Zijn opmerking heeft de strekking: je weet toch dat het in de eerte ronde voor een deel om geluk gaat, waarom heb je niet alles in gezet. Volgens mij geldt dat niet alleen voor de eerte ronde, maar voor de eerste ronden.
Geert wou zijn jokers verdelen over de eerste drie afleveringen. Waardoor hij zijn kans vergroot om de willekeurigheid te overleven.
Hij wist niet dat hij zo veel vragen meer fout had als de andere kandidaten en dat kan je niet weten als je de test maakt.
Al had hij al zijn jokers ingezet, dan had hij tijdens de tweede aflevering minder kans gehad om door te gaan... en dat hij in aflevering 2 de mol ineens ontdekt is nog niet heel groot (vanwege het aantal speler en omdat de mol meestal nog niet heel zichtbaar is), dus had hij er dan waarschijnlijk uit gelegen. Maar dat staat dus los van of het tactisch is om je jokers in één keer in te zetten of te verdelen.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 12-03-2006, 11:49:19 »
Als fanatiek spelletjes speler ben ik het daar niet mee eens. Het is mogelijk met tactisch doordachte beslissingen rrn spel te verliezen en het is mogelijk door toeval en geluk te winnen.
Geert had zijn vragen niet goed genoeg gemaakt en ligt daardoor uit het spel, maar dat betekent nog niet dat zijn beslissing om niet alle jokers in te zetten niet goed/tactisch was.
Karel legt in het korte interviewtje met Geert de nadruk op de willekeurigheid in de eerste rond. Zijn opmerking heeft de strekking: je weet toch dat het in de eerte ronde voor een deel om geluk gaat, waarom heb je niet alles in gezet. Volgens mij geldt dat niet alleen voor de eerte ronde, maar voor de eerste ronden.
Geert wou zijn jokers verdelen over de eerste drie afleveringen. Waardoor hij zijn kans vergroot om de willekeurigheid te overleven.
Hij wist niet dat hij zo veel vragen meer fout had als de andere kandidaten en dat kan je niet weten als je de test maakt.
Al had hij al zijn jokers ingezet, dan had hij tijdens de tweede aflevering minder kans gehad om door te gaan... en dat hij in aflevering 2 de mol ineens ontdekt is nog niet heel groot (vanwege het aantal speler en omdat de mol meestal nog niet heel zichtbaar is), dus had hij er dan waarschijnlijk uit gelegen. Maar dat staat dus los van of het tactisch is om je jokers in één keer in te zetten of te verdelen.

Maar de rest heeft zijn/haar jokers ook bijna allemaal ingezet. Dus die hebben in de 2e ronde ook minder kans en had Geert gelijke kansen gehad.
Wellicht zat Geert wel redelijk in de buurt met zijn vragen maar omdat de anderen meer jokers hebben ingezet zijn die wel door  ;)

Ieder geval, hij is eruit (komt wellicht nog wel terug net als Gijs vorig jaar). Laten we ons maar concentreren op de vraag: Wis is ... de Mol ?!?  ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lurtt

• Forumlid
  • De mol van 2007
« Reactie #67 Gepost op: 12-03-2006, 13:11:57 »
Vraagje: Waarom is Geert zijn plaatje nog niet rood op de offciele site?

Dit is wel raar op zich... ::vergroot::

Als hij terug zou komen is dat:
1. Onorgineel
2. Niet leuk in het spel...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #68 Gepost op: 12-03-2006, 13:20:21 »
Ze zijn met wel meer dingen laat. Ik denk dat de webmaster een contract voor ma-vrij, 9.00-17.00 uur heeft.
The British are not impressed.

Offline Danou

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
« Reactie #69 Gepost op: 12-03-2006, 14:48:31 »
Ik kies weer een favoriet hoor!

Jammer dat Geert eruit is! Eigenlijk hoop ik wel stiekiem dat hij terug komt...  ;D

Hij had trouwens wel een hele leuke muts op!
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 12-03-2006, 14:59:41 »
Kun je ons dan laten weten wie je nieuwe favoriet is? Dan weten we vast wie er volgende week uit gaat  ;) ;D

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 12-03-2006, 17:37:09 »
Kun je ons dan laten weten wie je nieuwe favoriet is? Dan weten we vast wie er volgende week uit gaat  ;) ;D

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar ehm, als er iedere week echt iemand uit gaat, dan betekent dat, dat we voortijdig maar drie kandidaten overhouden.
Er zijn namelijk 10 afleveringen.
laatste aflevering betreft de hints e.d.
1 na laatste wordt meestal de mol bekend (nog 3 spelers)
Betekent dat er nog 8 afleveringen zijn voor in totaal 7 afvallende kandidaten.

Dus dat betekent dat Geert nog terug zou kunnen komen.
Of er gaat in één aflevering niemand uit.

:-\\ tsja, ff afwachten maar weer  ;)
Maar het terugkomen van reeds afgevallen kandidaten zou ik beetje jammer vinden. Eruit is eruit!

Offline homer

• Forumlid
  • mol laat wat van je horen
« Reactie #72 Gepost op: 12-03-2006, 18:31:19 »
ik denk dat er nog iets gaat gebeuren dat een aflevering nodig heeft ik denk of zo iets dat geert terug komt en dat er iemand anders uitgaat in een opdracht waardoor geert terug komt dan is er niemand uit  zeg ma alleen een soort wissel

maar we zullen zien
this picture is officialy made by Daniel

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 12-03-2006, 18:42:41 »
Ze zouden zich ongeloofwaardig maken door nu alweer de eerste afvaller te laten terugkomen
is ook, maar dat doen ze bij ER ook altijd  :P dus vind ik dat ze dat nu ook wel mogen doen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #74 Gepost op: 12-03-2006, 18:51:14 »
ik denk of zo iets dat geert terug komt en dat er iemand anders uitgaat in een opdracht waardoor geert terug komt

nee, Geert komt niet terug, geloof ik nooit... heel jammer dat ie weg is, maar bij Karel komt niemand terug!  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 12-03-2006, 19:04:51 »
nee, Geert komt niet terug, geloof ik nooit... heel jammer dat ie weg is, maar bij Karel komt niemand terug!  ::ok::

Ik denk ook niet dat hij terugkomt.
Waarom zou die ook terug moeten komen ???

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #76 Gepost op: 12-03-2006, 19:08:09 »
Jammer dat Geert als eerste eruit ging maar, degene die de test als slechtste maakt moet eruit en ik hoop ook niet dat iemand die afgevallen is terug komt.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 12-03-2006, 19:29:52 »
Ik denk ook niet dat hij terugkomt.
Waarom zou die ook terug moeten komen ???
omdat hij dr lkkr uitziet  ::love::   :P ?
I'm a real big goblin..

Offline Chelly

• Forumlid
  • Hier zijn geen woorden voor...
« Reactie #78 Gepost op: 12-03-2006, 19:54:26 »
omdat hij dr lkkr uitziet  ::love::   :P ?

Dat noem ik nog eens een goed doordacht, op ter-zaken-doende argumenten gebaseerde reden  ::tandpastasmiley::
Helaas ik denk niet dat hij terug komt, alhoewel ik het niet verwacth had dat ze iemand gelijk alweer terug zouden sturen.. I mean het zijn allemaal BN-er's, en die hebben over het algemeen drukke agenda's... (dus maken ze tijd vrij voor een programma, beetje lullig als je dan na 48 uur weer in NL staat  ::niet-ok::)

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 12-03-2006, 19:58:43 »
Dat noem ik nog eens een goed doordacht, op ter-zaken-doende argumenten gebaseerde reden  ::tandpastasmiley::
Helaas ik denk niet dat hij terug komt, alhoewel ik het niet verwacth had dat ze iemand gelijk alweer terug zouden sturen.. I mean het zijn allemaal BN-er's, en die hebben over het algemeen drukke agenda's... (dus maken ze tijd vrij voor een programma, beetje lullig als je dan na 48 uur weer in NL staat  ::niet-ok::)
Dankje  ::tandpastasmiley::
Ik zou het trouwens ook best lullig vinden als ze zo snel weer in NL terug zijn, hoewel ze daar wel op hadden kunnen rekenen  :-\\ mja dan is het nog lullig  ;)
I'm a real big goblin..