Auteur Topic: Muzikale hint 1  (gelezen 24376 keer)

Offline lollygirl

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 1
« Reactie #80 Gepost op: 17-03-2006, 22:26:04 »
de hint bleek dus te slaan op de opdracht in de volgende uitzendig, de zanger Cohen --> Amsterdam
Keep Watching

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #81 Gepost op: 17-03-2006, 22:29:31 »
de hint bleek dus te slaan op de opdracht in de volgende uitzendig, de zanger Cohen --> Amsterdam
ik denk het niet, daar was de avrobode hint al voor, ik denk dat het puur om de tekst gaat
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #82 Gepost op: 17-03-2006, 22:38:56 »
Of : Amsterdam -> Mol zit wel/niet in het groepje van 8 ... De mol redactie kan hier zoals altijd weer alle kanten mee op ;) Zal me niets verbazen als ze gewoon de best uitkomende oplossingen hier van het forum plukken en dat als officiële hint uitleg geven, lol !
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Yellow

• Forumlid
Re: Hint bij Schiffers.fm
« Reactie #83 Gepost op: 17-03-2006, 23:17:55 »
I cannot follow you, my love,

Slaat op Richard bij de brug. Hij ging als eerste, dus hij kan niemand volgen.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Hint bij Schiffers.fm
« Reactie #84 Gepost op: 18-03-2006, 14:19:10 »
Slaat op Richard bij de brug. Hij ging als eerste, dus hij kan niemand volgen.

Maar dan klopt 'You cannot follow me' weer niet. Want de rest kon wel achter hem aan de brug over.  ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Ninka

• Forumlid
  • Yvon, Milouska, ...
« Reactie #85 Gepost op: 18-03-2006, 15:55:27 »
Neeneenee, ik heb de juiste clue:

Karel begroette de deelnemers aan het begin van afl. 1 met "Vrienden..."

Mary-Lou speelde in Vrienden Voor Het Leven!!!

(als je "voor het leven" zegt na de begroeting van Karel, klinkt het ook heel natuurlijk. You know who I am, bu you can't follow me, there's too much distance between Karel en de groep/de mol)

::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Mollen in Japan...

Offline Nic0le

• Forumlid
  • Frédérique!
« Reactie #86 Gepost op: 19-03-2006, 16:42:21 »
Neeneenee, ik heb de juiste clue:

Karel begroette de deelnemers aan het begin van afl. 1 met "Vrienden..."

Mary-Lou speelde in Vrienden Voor Het Leven!!!

(als je "voor het leven" zegt na de begroeting van Karel, klinkt het ook heel natuurlijk. You know who I am, bu you can't follow me, there's too much distance between Karel en de groep/de mol)

::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Vat 'm niet
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

« Reactie #87 Gepost op: 19-03-2006, 22:30:34 »
Liz niet de mol?
I cannot follow you, my love, --- Door meteen haar hand op te steken kan de mol haar niet volgen (als de mol een vrouw is)
you cannot follow me. --- Liz is afgezonderd van de groep en kan de mol dus niet volgen
I am the distance you put between all of the moments that we will be --- Liz zorgt voor de afstand tussen haarzelf en de mol en dus alle mol-acties (moments that we will be) die in de eerste afleveringen plaatsvinden
 ::vergroot::

Kijk, dat klinkt nou eens als een logische en plausibele verklaring van de hint!
Zeker omdat het me stug lijkt dat de aanwijzing in de richting van de identiteit van de mol gaat, daar is het te vroeg voor. Goed speurwerk, holmes!
 ::vergroot:: ::ok::