Auteur Topic: Vragen over WIDM  (gelezen 6555 keer)

Offline sap

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2006, 16:45:29 »
De mol krijgt volgens mij zeker niet zoveel als de winnaar... Hij zal wel een verloning krijgen, maar ik denk inderdaad dat de meesten het doen om zichzelf eens te testen, om het hele spel mee te kunnen maken en voor de eer natuurlijk...

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-03-2006, 15:57:57 »
Als de mol net zoveel zou krijgen als de winnaar, zou ie wel gek zijn om te gaan saboteren, wat juist de bedoeling is. Ik denk dat de mol een soort tegengestelde compensatie krijgt. Dus bijv. sowieso 5.000 euro, maar extra als de pot onder de 25.000 blijft. Of het totaalpercentage foute antwoorden over zijn/haar identiteit, uitgedrukt in het totaal van de pot. Dat maakt het spel ook meteen niet zo soft, zoals met Yvon, Lottie en marc-marie in de finale.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #22 Gepost op: 22-03-2006, 16:39:53 »
De Mol krijgt een vooraf vastgestelde vergoeding
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #23 Gepost op: 22-03-2006, 17:19:51 »
De Mol krijgt een vooraf vastgestelde vergoeding

En terecht! Zou toch schandalig zijn dat de Mol niks zou krijgen, terwijl hij/zij juist het hele spel maakt en zo aantrekkelijk maakt!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #24 Gepost op: 22-03-2006, 17:28:26 »
De mol krijgt weinig, heeft Sjors ooit gezegd. Hij krijgt wel gewoon betaald, hij wordt immers ingehuurd door de AVRO, maar voor het geld hoef je duidelijk geen mol te worden.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2006, 10:30:57 »
Al zou ik er niks voor krijgen zou ik nog dolgraag de Mol willen spelen  ::jaja::
Alleen het plezier al wat je beleefd aan de geheimzinnigheid en het sabotteren van opdrachten, heerlijk!

P.s. avro, hebben jullie dit gelezen? Voor eventueel een serie met onbekende NL'ers  ;) :D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2006, 10:37:05 »
Dan meld ik mij nu graag aan als kandidaat. Weten we ook meteen wie er 'met de poet vandoor gaat'

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2006, 17:01:24 »
Dan meld ik mij nu graag aan als kandidaat. Weten we ook meteen wie er 'met de poet vandoor gaat'

::rofl:: tenzij ik jou er natuurlijk ff uitmol, of zoals Toine zou zeggen: eruit naai  ;)

Offline The Hedgehog

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2006, 08:56:02 »
Dus dan ga je me wegpesten, net als ze nu bij Milouska gaan doen? Want als ik demol ken, heb ik natuurlijk geen "shekels" meer nodig.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2006, 11:32:41 »
 ::rofl:: ja die shekels zal je niet hard nodig hebben nee  ;)

maar genoeg gelachen, on-topic maar weer.
Nog iemand vragen?

::tandpastasmiley::