Ik ben erg beniewd! Is goed bedacht zeg
Goed, ik heb nu het een en ander uitgewerkt in de Sims 2: nachtleven.
Wie Is De Mol, reeks xx speelt zich af op de
Canarische Eilanden Ik heb namelijk een eigen buurt gemaakt (een eiland), die bestrooit met van alles en nog wat en vervolgens een familie aangemaakt. Enig nadeel, ik had geen zin om elke kandidaat een aparte achternaam te geven want anders blijf je bezig, dus begon ik maar met Toine. Met als gevolg dat mijn WIDM reeks dus zich afspeelt onder 8 van Peperstraten
En ja 8, geen tien. Want het maximale aantal bewoners van 1 huis schijnt acht te zijn
Dus helaas Mary-Lou en Liz, maar jullie vielen buiten de boot
Karel heb ik natuurlijk ook aangemaakt, zij het in jongere vorm en die heb ik op een kavel tegenover de herberg gezet. Ja herberg ja, dat is de vaste plek waar de kandidaten overnachten en ontbijten. Vanuit daar gaan ze met de drie beschikbare auto's (1 personenauto, 2 busjes) naar andere kavels waar de opdrachten zullen worden volbracht of niet
Vervolgens gaan ze weer terug naar de herberg, maken ze het avondeten klaar zonder dat de brandweer aan te pas hoeft te komen en zet ik de laptop klaar op de eettafel om de test van start te laten gaan
Enig nadeel, Karel moet nu zo snel mogelijk in contact komen met de kandidaten (nu zijn dat namelijk nog de overburen)
Pas als dat gebeurt, kan het spel echt van start gaan