Auteur Topic: tips voor eigen WIDM  (gelezen 12065 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: tips voor eigen WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2006, 17:38:41 »
Met de test kun je best het rode scherm laten zien. Je maakt de test (waarschijnlijk steeds op dezelfde plek. Hele tijd die computer verslepen  :-\\ ) Als de test is gemaakt draai je het beeldscherm bij, en dan moet je gewoon blind gaan typen  ;D
Ik vind mijn flapsysteem toch leuker.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2006, 17:44:37 »
ik niet lueker maar wel handiger :P

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2006, 17:47:07 »
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg het niet aan de praat...  ???
Op welk bestandje moet je dan klikken?
op het bestandje widm

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2006, 17:49:16 »
Toch gebeurt er dan nog niks...  :(  :\'(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2006, 17:50:38 »
Toch gebeurt er dan nog niks...  :(  :\'(
kijk even naar mijn post met de download link. ik heb daar ff een RAR gemaakt van alle benodigde bestanden

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2006, 18:15:14 »
Oké, die heb ik nu gedownload... Maar nu herkent de computer het programma niet dat erbij hoort...  ::)  ::schaam::
Wat nu?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2006, 18:18:50 »
Oké, die heb ik nu gedownload... Maar nu herkent de computer het programma niet dat erbij hoort...  ::)  ::schaam::
Wat nu?
Ik weet het ook niet. Sorry

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2006, 18:20:04 »
Wat nu?

Even winrar downloaden van http://www.winrar.nl/ Dat installeren, dan kan je de file openen.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2006, 18:25:05 »
Ja, hij doet het!!!  :D  ::ok::
Bedankt Heinz en Willemson!!!  ::ok::  ::ok::  ::ok::

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2006, 16:01:46 »
Inderdaad, hier even instructies om ook te genieten van het programma

http://developer.berlios.de/project/showfiles.php?group_id=3038
download daar alles, doe alles in dezelfde map, pak de ZIP-files uit, en de bestanden daar uit doe je nog steeds in diezelfde map.

Dan moet je nog een bestandje downloaden die ontbreekt. Ik heb het bestandje wel en ik heb het via deze link geupload:
http://rapidshare.de/files/16715146/borlndmm.dll.html

(onderaan op Free drukken en dan spreekt het voor zich)

EDIT:
Omdat deze methode nogal onhandig is, kun je vanaf nu ook mijn home made RAR-file downloaden met alle benodigde bestanden:
http://rapidshare.de/files/16717468/wie_is_de_mol.rar.html
(onderaan op Free klikken, jeweettoch)
Onderaan op Free klikken en dan ???
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2006, 16:06:02 »
Wachten tot het tellertje op nul staat, dan de code intypen die je in het vakje ziet, met die gekleurde letters, dan op Download of iets ergens klikken.
The British are not impressed.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #31 Gepost op: 30-03-2006, 16:12:48 »
Gedownload en dan krijg ik allemaal bestandjes....op welke moet ik klikken ???

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2006, 16:30:49 »
Ik vind het een erg onhandig programma....of ik bn onhandig :P
Als ik het rode scherm krijg loopt ie vast....
Ik kan niet nadat ik een vraag heb gemaakt....het goede antwoord er bij zetten.....

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2006, 16:33:38 »
Dat eerste probleem had ik ook... Maar de oplossing staat in de handleiding:
http://home.wanadoo.nl/meilof/filez/widmhl/

Als je het rode scherm hebt, moet je op alt + F4 drukken.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 31-03-2006, 09:20:26 »
Ik weet nog wel een leuk ideetje voor een eigen WIDM

Ik ga gewoon tien kandidaten aanmaken in de Sims 2 plus presentator  ;D
Vervolgens laat ik ze tig dingen ondernemen rondom een bepaald huis, met de taxi kan je van huis naar huis toe dus heb je ook direct verschillende locaties. En elke aflevering zal je kunnen zien via print screens met opschrift erbij  :D

Moet ik nog alleen wat verzinnen voor de executie, ik zou het wel kunnen laten gebeuren dat al de 10 zich verzamelen rondom 1 computer waar de presentator dan achter zit maar hoe moet ik in vredesnaam en computerscherm groen of rood laten kleuren? Ok, ik weet daarvoor wel iets, namelijk nadat je de print screen hebt gemaakt per kandidaat (dus of kandidaat 1 een groen of rood scherm krijgt) hem vervolgens in paint, rood of groen in te kleuren.

Hmm, blijft nog alleen over: de test. Hoe ga ik die in vredesnaam verwerken in The Sims?  :-\\\

Nuja, ik ga maar wat uitproberen vandaag, lijkt me namelijk erg leuk :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #35 Gepost op: 31-03-2006, 11:29:57 »
Ik weet nog wel een leuk ideetje voor een eigen WIDM

Ik ga gewoon tien kandidaten aanmaken in de Sims 2 plus presentator  ;D
Vervolgens laat ik ze tig dingen ondernemen rondom een bepaald huis, met de taxi kan je van huis naar huis toe dus heb je ook direct verschillende locaties. En elke aflevering zal je kunnen zien via print screens met opschrift erbij  :D

Moet ik nog alleen wat verzinnen voor de executie, ik zou het wel kunnen laten gebeuren dat al de 10 zich verzamelen rondom 1 computer waar de presentator dan achter zit maar hoe moet ik in vredesnaam en computerscherm groen of rood laten kleuren? Ok, ik weet daarvoor wel iets, namelijk nadat je de print screen hebt gemaakt per kandidaat (dus of kandidaat 1 een groen of rood scherm krijgt) hem vervolgens in paint, rood of groen in te kleuren.

Hmm, blijft nog alleen over: de test. Hoe ga ik die in vredesnaam verwerken in The Sims?  :-\\\

Nuja, ik ga maar wat uitproberen vandaag, lijkt me namelijk erg leuk :)

Ik ben erg beniewd! Is goed bedacht zeg  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 31-03-2006, 12:43:53 »
Ik ben erg beniewd! Is goed bedacht zeg  ::ok::

Goed, ik heb nu het een en ander uitgewerkt in de Sims 2: nachtleven.

Wie Is De Mol, reeks xx speelt zich af op de Canarische Eilanden :P

Ik heb namelijk een eigen buurt gemaakt (een eiland), die bestrooit met van alles en nog wat en vervolgens een familie aangemaakt. Enig nadeel, ik had geen zin om elke kandidaat een aparte achternaam te geven want anders blijf je bezig, dus begon ik maar met Toine. Met als gevolg dat mijn WIDM reeks dus zich afspeelt onder 8 van Peperstraten  ;D

En ja 8, geen tien. Want het maximale aantal bewoners van 1 huis schijnt acht te zijn  :-\\ Dus helaas Mary-Lou en Liz, maar jullie vielen buiten de boot  >:D

Karel heb ik natuurlijk ook aangemaakt, zij het in jongere vorm en die heb ik op een kavel tegenover de herberg gezet. Ja herberg ja, dat is de vaste plek waar de kandidaten overnachten en ontbijten. Vanuit daar gaan ze met de drie beschikbare auto's (1 personenauto, 2 busjes) naar andere kavels waar de opdrachten zullen worden volbracht of niet ;) Vervolgens gaan ze weer terug naar de herberg, maken ze het avondeten klaar zonder dat de brandweer aan te pas hoeft te komen en zet ik de laptop klaar op de eettafel om de test van start te laten gaan :P Enig nadeel, Karel moet nu zo snel mogelijk in contact komen met de kandidaten (nu zijn dat namelijk nog de overburen)

Pas als dat gebeurt, kan het spel echt van start gaan  ::tandpastasmiley::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #37 Gepost op: 31-03-2006, 12:48:14 »
Ziet er veelbelovend uit zeg. Snel gedaan ook. Ben benieuwd naar eertse pics/molacties op de site.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 31-03-2006, 13:06:39 »
Yvonisdemol, heb jij dit al eerder gepost? Ik zou zweren dat ik dit al twee keer van je gelezen heb. Tenzij ik het gedroomd heb ofzo

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 31-03-2006, 14:24:31 »
Yvonisdemol, heb jij dit al eerder gepost? Ik zou zweren dat ik dit al twee keer van je gelezen heb. Tenzij ik het gedroomd heb ofzo

Ik heb het echt enkel pas vandaag en alleen in dit topic gepost hoor Joff. Dus wie weet een voorspellende droom gehad vannacht?  :D :P