Het heeft lang geduurt, te lang, maar eindelijk is ie er.. De Mol Fan Dag DVD 2006.Met trots en ook wat schaamte kan ik nu eindelijk aankondingen dat het eerste exemplaar zojuist uit de DVD brander is gekomen.
Waarom heeft dit in vredesnaam zolang geduurt?Tsja lange tijd uit de running geweest, en een baan van gemiddelt meer dan 40 uur is soms best veel
Wat staat er dan nu op de DVD?Het lange wachten wordt zeker beloond.
Op de DVD staan de volgende items
-> De Mol Fan Dag 2006 * Inleiding
* Rondje amersfoort
* De voorbereidingen
* De aankomst van de Fans
* De aankomst van de kandidaten
* De WIDM veiling
* Het vragenvuur
* De finale van de Quiz
EXTRA'SIntervieuwsIntervieuw met Roderick
Intervieuw met Richard
Intervieuw met Geert
Intervieuw met Mary-Lou
Intervieuw met Karel
Intervieuw met Toin
Intervieuw met George
Frederique HuydtsEen 9 minuten durende "special" met hoogtepunten van Frederique in WIDM.
Een uniek document wat veel werk heeft gekost, en wat hopelijk bij iedereen die het ziet nog een paar tranen opleverd
Foto Gallerij Alexander Visser heeft mij tijdens de Mol Fan Dag 2006 bijgestaan en foto's gemaakt, deze zijn terug te zien in deze foto gallerij
Extra MateriaalIk was niet de enige op de Mol Fan Dag, Daedalus heeft ook gefilmt op de Mol Fan Dag
Een compilatie van zijn beelden is terug te vinden op de DVD.
TrailersHet makkelijkste van de DVD, de trailers
De trailer van 2005 en 2006 zijn hier terug te zien.
En hoewel dit het minste werk was, zitten hier al vele tientalle uren werk in.
Totaal 153 minuten video op 1 dubbellaags DVDOp een rijtje...Zoals ik al eerder aan gaf wordt dit jaar de DVD uitgebracht op een speciale dubbellaags DVD. Ik had voor de grap de MFD 2005 een keer op een LCD TV bekeken en kreeg een beroerte. Oei, de beeldkwaliteit was nou niet bepaald al te best (veel blokjes) en het geluid was ook aan de matige kant (vals).
Het gebruik van de speciale dubbellaags DVD, lostte een hoop probelemen op.
De beeldkwaliteit knapte een stuk op, en ook het geluid werd fatsoenlijker.(ja het blijft stereo).
Voor de freaks-De DVD bevat 153 minuten video
-De DVD heeft een gemiddelde video bitrate van 7000
-De DVD heeft een audio bitrate van 384
-De DVD is 8123MB groot en bevat nog 29MB aan vrije ruimte
BrandenIk ben nu druk bezig met het branden van al die DVD's
Dit kost helaas erg veel tijd (kan alleen in de avonduren branden, als ik thuis ben)
Heb gelukkkig wel een dubbele DVD brander.
Nou onwijs bedankt iedereen voor zijn geduld en vertrouwen.Reinald Snel