Hoewel het bleek uit dat alleen Paul maar Inge doorhad dat Inge een goede mol was, heeft ze m.i. erg weinig hoeven te doen.
De lichtgewicht dingetjes op het vliegveld geeft aan dat ze het wel heeft voorbereid.
De enige geslaagde molactie is de abseil-opdracht, verder zijn er veel opdrachten geweest die toch zijn gelukt ondanks haar aanwezigheid.
Zij heeft de verdubbelaar op het vlot gezet,
door zichzelf snel te laten fotograferen, geeft ze de mogelijkheid om te mollen meteen uit handen
de wandeltocht met opdrachten is ook geslaagd, had ze ook beter kunnen doen(bv door gerucht te verspreiden dat Paul vrijstelling zou krijgen als die het goed raad).
Zelf vond ik de actie met de tentjes, dat ze de deur wagenwijd openzette ook goed, maar die noemde ze zelf niet.
Goed trouwens dat die aanwijzingen gevonden zijn. Die LOMED/DEMOl had ik wel meteen gezien, maar ik dacht aan een grapje van de organisatie.
Over de finale-uitzending: Ik zou graag willen horen vanaf wanneer Paul op Inge zat, en waarom hij haar verdacht. En waarom Eva en Renate haar NIET verdachten.
Wat ik vind dat absoluut NIET terug moet komen volgende keer is de veiling. De kans is gewoon zeer groot dat de pot weer leeg gaat.