Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Oplossing van de undercover kandidaat (gevonden met Joram):Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1: naar het zuidenFrits was de zuidpilaar in opdracht 12: verkooppraatjes met een zoet randjeHij heeft een marketing- en verkoopfunctie gehad bij een snoepfabriek3: met een zoektocht weet deze persoon wel raadFrits is altijd op zoek naar iemand (Evita's, Josephs, Mary's..)
oeribreuk Helaas, de #widm podcast niet afgemonteerd gekregen. En nu ga ik uiteten. Hij komt dus wat later online vanavond...
dat leest Joeri pas als ie terug is. Ik ben benieuwd naar de inhoud..............van de podcast.
Ik blijf net zolang op vannacht tot de podcast er is! Hopelijk duurt het niet al te lang
Hij is onderweg! Geef me nog een halfuurtje :-)
Zeg Joeri wil je nooit meer posten op de tijd dat ik een podcast verwacht? Weer een teleurstelling! Onzin hoor, neem je tijd.
En trap je er nu weer in?
en dat noem jij een halfuur
Ga je nou nog zeuren ook? Ik had je ook tot 02:30 uur kunnen laten wachten
Undercover kandidaat:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Dick Jol.1. Fluitje van een cent > hij was scheidsrechter2. Heeft het momenteel heel koud > zit hij momenteel in Vancouver?3. Heeft het niet zo op veilingen > wilde als enige niets kopen bij de veiling in de serie
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
948 gasten en 5 vaste bezoekers