De afgelopen dire jaar heb ik met veel plezier een heleboel tijd en energie gestoken in een extraatje voor WIDM fans. Ik krijg elke keer weer vele leuke en positieve reacties, en daarom vond ik dat ik ook dit jaar weer een nieuwe reeks moest maken. Met een grote glimlach presenteer ik u wederom:
Wat het precies is (voor de mensen die het woord Podcast no steeds niet kennen): een van te voren opgenomen radioshow die je op elk moment van de dag kunt beluisteren. Ik zou zeggen, luister gewoon een keertje, dan weet je precies wat het is. Vanaf 10 januari zal er elke week weer een gloednieuwe aflevering verschijnen. Heb je tips, ideeën of een reactie? Stuurt u mij
een PM of reageer in dit topic.
Elke week blikken we terug op de televisie uitzending, aan de hand van audiofragmenten en de gedachtes van de trouwe WIDM-community op het internet. Verder aandacht voor de pool, de muzikale hints en nog veel meer verassingen. Ook staan we dit jaar uitgebreid stil bij het tien jarig bestaan van WIDM. Daarnaast kun jij ook dit jaar weer via de telefoon jouw bijdrage leveren aan de WIDM Podcast door ons antwoordapparaat in te spreken. Hoe dit precies werkt staat helemaal uitgelegd op de podcastpagina.
De podcast zal, voor zover mijn agenda het toelaat, elk weekend na een aflevering online komen. De eerste zal dus
10 januari online komen. RSS- en/of iTunes gebruikers kunnen zich abonneren op de podcast. Handig, want dan wordt hij elke week automatisch en geheel gratis bij u thuis bezorgd. Veel luister plezier, hier zul je wekelijks een update vinden als er een nieuwe aflevering is.
Een mooi seizoen, en tot januari!
Joeri
p.s. je vindt de pagina ook via het bovenstaande menu: [WIDM-Stuff] >>> [WIDM Podcast]
.