Ik vind het in ieder geval leuk dat ermee wordt gepuzzeld.
Ik wil nog wel een kleine extra hint meegeven met de aanwijzing van vorige week:
Het is niet Rihanna die je zoekt!
Maar het is door zoveel bands en zangers gecoverd (zie Wikipedia) dat ik er nog steeds niks van kan maken. De laatste populaire cover is van de Baseballs; ik weet ook geen kandidaat die honkbal speelt.
Eens, Vera!
Als een kandidaat lang mag blijven hangen om te gaan knuffelen, dingen zeggen als 'dat dacht ik al' of 'dan zit het spel toch anders in elkaar dan ik had gedacht', kan een afvaller informatie weggeven aan kandidaten die er nog inzitten. Daarom ben ik ook meer voor snelle executies en wegwezen dan al dat geknuffel. Knuffelen doen ze maar in aflevering 10
Knuffelen mag best, maar het moet niet te klef worden.
(bijv. Liz/ Roderick...
)
Ik denk niet dat het heel erg is als ze informatie aan elkaar doorgeven na het afvallen, dat is gewoon een element van het spel.
Kort afscheid nemen zoals bij ons is juist perfect. Het levert mooie beelden op en echt lang blijven hangen wordt toch wel onmogelijk gemaakt.
Het verschil met de Nederlandse BN-er series is natuurlijk wel dat de BN'ers elkaar vaak al langer kennen, en dat die dus misschien meer afscheid willen nemen. Hoewel ze elkaar in Nederland natuurlijk zo weer zien.
En daarbij, ze moeten vóór de executie vaak al lang wachten, dus er is genoeg tijd om verdenkingen enz. door te spreken - én afscheid te nemen. Snelle executies hakken er zo lekker in! En dat levert trouwens ook mooie tv op