Alweer alleen challenges die in de ondertitelde series voorkwamen..
Dikke streep door Hilly idd, best jammer ik mag 'm wel. Mja ik denk niet dat hij er nog lang in zal zitten met veel egotrippende haaien/hanen om zich heen en weinig strategie..
Ally is idd nogal OTT - zou nog een act kunnen zijn natuurlijk maar olie op het vuur gooien komt me eerder voor als onmols zeker in dit nog vroege stadium van het spel.
Sam, pff ik word een beetje moe van die gast zeg.. Hoe vol van jezelf kun je zijn..?
'Aisha did what she was told'.. van het kaliber fokforum opmerking/kleingeestigheid.
Verder heeft hij wel een redelijke tactiek tot dusverre lijkt het, dus die blijft nog wel even, vermoedelijk.
Shaun, mmm weet niet, is wel super obvious als hij het is. Ik hoop 't vooral niet want ik zie 'm liever eerder vertrekken eerlijk gezegd.
Nick die opzettelijk Ally en Linda schoffeert en zijn twee jokers aan zijn molverdachte geeft - lijkt me evenmin handig als mol. De laatst overgeblevenen hadden overigens zonder meer allemaal hetzelfde gedaan vwb keuze voor freebies en vrijstellingen...Dus die verbolgen houding was ook wat overdreven imho.
Morgen de trap opdracht dus.. Neem aan dat het vraagteken wel hetzelfde zal betekenen aangezien ze de rest ook letterlijk overgenomen hebben (vond de setting in El Salvador beter trouwens al was dit wel aardig bedacht
) - dan weten we Erin's keuze eigenlijk al wel - wat dan ook wel weer een opvallende keuze zou zijn als ze de mol is..