Zo, gave aflevering zeg met twee en een halve opdracht! Erin (de kandidate, niet het Nederlandse woord) die ineens van het koord viel: zeer verdacht. En samen met Ally rekte ze misschien wat tijd door geldzakjes in de autoband te stoppen. Kerrie die als ik het goed zag de boosdoener was toen de champagnetoren instortte en voorbij een sleutel rende (maar dat kan je makkelijk als onmols uitleggen, bovendien deden meerdere kandidaten dit): Kerrie heeft tot nog toe het meest fout gedaan/gesaboteerd. Toch denk ik niet dat zij de Mol is. Als Mol was ik nooit met die champagnetoren gaan lopen: laat 'm lekker door iemand anders omgooien!
Waarom dachten sommige kandidaten überhaupt dat het lopen ermee zou lukken? Ermee gaan lopen vind ik behoorlijk mols. En toch bleek het kiezen voor de toren uiteindelijk onmols, want het leverde 10.000 euro op! Hm, lastig.
Dat sommigen het nodig of slim vonden om sleutels achter te houden vind ik maar raar en bovendien onmols. "Mozzie" verdacht ik sowieso al niet, maar hierdoor nog minder. En ook Sam hield een sleutel achter en zakt daardoor op mijn verdachtenlijstje. Shaun doet dat ook omdat hij zich een tikje negatiever profileert (wat wil je ook, met die Mozzie op je huid, maar toch). Erin komt in beeld als hoofdverdachte en Aisha vertrouw ik ook niet.
(Uitkijken voor tunnelvisie dus!)