Ik heb tot nu toe alleen nog maar gewoon gekeken, niet specifiek gelet op waar gesaboteerd kan zijn. In sommige gevallen ook lastig te zeggen. Sommige mensen heb ik wel al zo goed als afgeschreven maar meer vanwege de edit die ze krijgen. Ik ben geen fan van gedoe en conflicten enzo, leidt teveel af van de mol, en dat is vele malen interessanter dan ego-clashes tussen een aantal van die mannekes imho..
Vond het wel jammer dat Seble afviel, had liever één van die ego's zien vertrekken. Natuurlijk kan het ook een act zijn, maar mja, lijkt me toch eerder van niet. Erin is verdacht door hoe in de luwte ze gehouden wordt - moet nog eens goed kijken waar ze echt gesaboteerd zou hebben, in dat geval.
Het grappigste moment tot nu toe vond ik toch wel dat die hele club met die (plastic?!) glazen toren gingen lopen, of een quasi serieuze poging daartoe ondernomen.. wtf...?!
De Mol kan daar uiteraard twijfel hebben proberen zaaien omtrent of de andere groep wel ooit bij hen aan zou komen etc - maar met die toren was het sws al gedoemd te mislukken tenzij die andere groep de tandjes bijzette en op tijd aankwam. Vreemd genoeg gebeurde dat zowel in de Australische versie als in de Nederlandse..