Ze was zeker megaverdacht. Toch erg gek dat ze Aisha nog raakte als ze de Mol is. Ze had als Mol volgens mij beter dat hele onderhandelplan achterwege kunnen laten en Aisha het duel laten winnen. Nu vestigde ze alleen maar enorm de aandacht op zich.
Dat snapte ik inderdaad ook niet. De enige verklaring die ik ervoor kan bedenken is dat ze deze tactiek van te voren heeft bedacht en had gehoopt dat Aisha ofwel op de deal in zou gaan, ofwel mee zou gaan in het traineren. Sws niet erg handig gespeeld door Aisha mijns inziens. Ik denk dat de reden waarom Erin haar uiteindelijk wel neerschoot was dat ze anders te verdacht was geworden, na haar hele onderhandeling/traineren act. Ik vond het wel de meest molse actie van alle kandidaten, met enige twijfel bij Nick die zijn sluip-act ook wel lekker onhandig uitvoerde.
Die bal grijpen was volgens mij eveneens onder groepsdruk. Als ze daar helemaal mis had gegrepen was het zeker opgevallen aangezien de hele groep toekeek en haar aanmoedigde. Het is overigens lastig te zien wat ze zelf doet met de ballen die zij werpt vanaf die brug, door de edit. Ik kreeg de indruk dat die grote iig afketste op de boot.
En uiteindelijk toch een vrijstelling verdienen voor de grote afkoop opdracht volgende week, ook verdacht.
Die $7000 boeien niet zo, de andere groep had zelfs $8000 verdiend, en het is niet op persoonlijke titel oid. Dit soort opdrachten is sws lastig te saboteren omdat je geen controle hebt over veel factoren, oa wat de boot doet, hoe de lui op de brug gooien, hoe de anderen in je team het doen etc.
@Foaly
Ik ben het niet met je eens dat de opdracht met de enveloppen beter was.
Ik vond de Nlse versie niet erg sterk, maar er worden nu echt veel te veel freebies en vrijstellingen weggegeven - hoe weet je nog of iemand überhaupt wel verdient er nog te zijn met zoveel ervan in het spel die allemaal op een zilveren blaadje worden aangereikt?
Weinig variatie in de opdrachten in dat opzicht, geen psychologische spanning/opbouw zoals wel in de Nlse serie omdat er lang niet zo mee gestrooid wordt en ze dus veel belangrijker zijn.
Bovendien is het vrij futiel om mensen eerst vrijstellingen te laten winnen en ze dan direct weer af te nemen. What's the friggin' point?
Al met al, ok aflevering maar er had zeker een executie in moeten zitten mijns inziens.
Verder sluit ik me aan bij Foaly's analyse. Ik kan momenteel alleen nog maar Erin als mol zien, met een 'outsider' kans van Nick.
ETA: Na Sam's nogal lullige opmerking over de peddel die tegen het gezicht van Erin aankwam hoop ik dat hij afgaat als een gieter als hij exit gaat.. Misschien dat die idiote zelfingenomen grijns dan eindelijk van zijn gezicht verdwijnt..
ETA2: Nick's opmerking over dat Shaun and Sam de 'sterkste mannen' daar waren die over waren...
Sorry hoor, maar Shaun is puur dead weight in die boot en heb je die spieren van Hillal gezien?
Die opmerking sloeg echt helemaal nergens op..