@De Bolle:
Mee eens, ik zie steeds meer bevestiging voor Erin - in alles eigenlijk, vooral de rol die ze elke keer lijkt te spelen.
Sam viel als nepmol behoorlijk door de mand, en volgens mij had hij het niet eens zelf in de gaten. Hij was zo bezig de 'onvoorspelbare, in zijn ogen fantastische fake-mol' uit te hangen dat hij niet in de gaten had dat de Mol hem anders in had geschat en hij dus als enige geld verdiende..
Hoezo je doel voorbij schieten..
Iemand (sorry weet niet meer wie) zei hier eerder dat hij/zij het gevoel kreeg dat de Mol behoorlijk verdacht wordt al maar dat we dat in de edit niet zozeer terugzien. Ik heb al enige tijd hetzelfde idee en deze aflevering kreeg ik weer diezelfde indruk. We krijgen zo weinig te horen van wat iedereen precies denkt - Hillal verdenkt haar al een tijdje volgens mij en van hem horen we helemaal niks. Kerrie die eruitvloog was niet bepaald een verrassing trouwens - wel lullig voor haar dat ze geen schijn van kans maakte tegen al het freebie/vrijstellingsgeweld maar goed, ze had dan ook niet de schijnheilige boon uit moeten hangen omtrent vrijstellingen nadat ze er zelf meteen een had gekocht in afl 1. Is prima natuurlijk maar ga dan niet nu ineens preken afsteken tegen anderen die een andere tactiek hebben.. Daarnaast het geruzie, en het feit dat ze het spel niet scherp leek te spelen, dus sja.
ETA: Ook die edit was trouwens veelzeggend, vond ik. De Mol koos voor zichzelf imho, maar de suggestie die onmiddellijk gelegd werd was dat Kerrie zelf precies hetzelfde heeft gedaan en nu ineens beweerde dat nooit te zullen doen. Vrij schijnheilig uiteraard maar vooral ook opvallend omdat ze bij 'gewone' kandidaten dit gedrag uiteraard eruit lichten in plaats van het de 'verzachten' door soortgelijk gedrag van anderen te tonen.
Kennelijk waren vrij veel mensen op FB verbaasd omdat ze Kerrie als mol zagen. Geen idee waarom eerlijk gezegd maar goed - misschien kijken we er toch anders naar met zoveel jaar Molkijk ervaring op zak.
Beetje jammer dat ze die domino challenge niet wat interessanter hebben gemaakt door bijv. een psychologisch element toe te voegen. Dit was wel vrij simplistisch al leek de 'tafel puzzel' alleen al teveel te zijn voor deze club.
Volgende week idd de school challenge. Zal wel geen Duits worden daar neem ik aan.. Zie je een dergelijke discussie al voor je tussen een Shaun en een Sam, analoog Frits en Hind?