De fandag ging dan ook gewoon door.
De kandidaten waren inmiddels opgehoepeld, dus ik kon weer vrij rondlopen, en dan zie je zomaar ineens dè Joeri van Breukelen iets doen bij de piano.
Ik liet hem maar zijn gang gaan, mede doordat een opdringerige Sawadee persoon mij niet gewoon wilde laten fotograferen, maar per se spam in mijn handen moest duwen. Je ziet toch dat iemand ergens een foto van probeert te maken, waarom ga je er dan voorstaan met je vierkante hoofd? Nou ja, sommige mensen kunnen het niet helpen, die zijn nu eenmaal 24 uur per dag vervelend, zullen we maar zeggen. Hij deed ook al niet vriendelijk tegen Joeri, omdat hij achter 'zijn' standje ging staan. Soms verlang je naar de fandag van 2006, toen de aanwezige bezoekers elkaar nog kenden en niet voor hun persoonlijke gewin naar de fandag kwamen. Waar op het forum commerciële berichten niet zijn toegestaan is dat op de fandag kennelijk geen enkel probleem. Kortom, het moge duidelijk zijn dat deze toevoeging van mij persoonlijk volgende keer thuis mag blijven. Ik weet natuurlijk verder ook niet wat zij met RN geregeld hebben, en of dit nou werkelijk nodig is om uit de kosten te komen. Zet ze volgende keer anders gewoon op de stoep voor de deur, kan me niet schelen of het sneeuwt.
Nou ja, dat was gelukkig de enige kritische noot die ik te kraken had, dus laten we doorgaan met waar we voor kwamen. In dit geval was dat het volgende traditionele item, de veiling.
Waar Jos zijn slag ook weer heeft geslagen.
En ik was niet de enige die die artikelen op de foto wilde zetten. Jos was dan wel weer zichtbaar verbaasd dat ik dáár dan nog een foto van maakte.
Nou, en zo zagen we ook nog een toekomstige bijzettafel voor onze neuzen verschijnen, helaas zonder flightkees.
En natuurlijk kon deze niet ontbreken.
En dit is trouwens niet mijn Moley, maar de kleine variant ervan, die nu goed wordt verzorgd door Laura.
Ja, en toen was het feest alweer voorbij. Misschien is het je opgevallen dat ik dit jaar geen portretjes van alle aanwezige kandidaten heb gemaakt, wat ik de vorige twee fandagen nog wel deed. Het was mij echter te koud om er weer een stoel bij te slepen en mijn lens te wisselen, en ik dacht dat er vast wel 1000 andere foto's in dit topic zouden verschijnen, dus dat heb ik lekker gelaten als het was. Maar volgens mij hebben anderen het ook te koud gehad om te fotograferen, want ik heb nou nog niet echt heel veel foto's voorbij zien komen. Of zijn jullie allemaal nog bezig ermee?
En na de fandag, wij onderweg naar de Chinees. Heeft iemand ineens een smerige, oude doek zien liggen, die meteen werd aangezien voor 'de keep van Case', heuh, 'de cape van Kees'. Dus dat ding moest mee en zo zagen we ineens 'Evil Laura' aan onze tafel zitten.
En ook 'Evil Heinz' kon niet achter blijven.
En ik ben benieuwd naar de groepsfoto die we daar bij die Chinees hebben gemaakt. Iemand?
Al met al een geslaagde dag. Veel kandidaten, echt leuk dat ze er allemaal bij konden en wilden zijn. Hopelijk hebben zij het ook allemaal leuk gevonden, en mochten de kandidaten (en mol) dit per ongeluk lezen, je bent volgend jaar natuurlijk ook weer gewoon van harte welkom. Wel even gewoon inschrijven zoals de rest dan.
Nou. Tot molgend jaar zal ik maar zeggen dan hè.