Hoe graag ik haar ook heb, ik ga voor Paulien als afvaller 1. Tja, ze is schrijfster, wat wil je nog meer? En er moet nu eenmaal iemand zijn die de in gang gezette traditie in ere houdt. Die belachelijke traditie van de laatste jaren, als er een schrijfster inzit gaat die er gelijk uit. Of wordt ze dan toch de uitzondering op de regel?
Het zou doodjammer zijn want ze heeft zo'n heerlijke humor, is wel tof om te zien denk ik in WIDM. Maar goed, ze is volgens mij ook iemand die goed tegen een klap kan. Dat heeft ze in de Slimste Mens wel al bewezen. In het filmpje dat ik zag van de interviews sprak ze over "en na afloop vond ze het ook moeilijk enz...", de manier waarop ze dat zei triggerde bij mij de gedachte dat het weleens snel gedaan zou kunnen zijn.
Ik wil er wel ook even bijzeggen dat ik dit helemaal niet wil zien gebeuren maar je moet toegeven, het zou een hilarische ontwikkeling zijn, drie keer na mekaar dat een schrijfster er zonder pardon uitvliegt nog voor het allemaal begonnen is.
Ergens zou het ook wel passen bij Paulien, hoe raar dat ook mag klinken. Ik zie wel een beetje een tweede Hannah in haar. En nu stop ik met doemdenken want ze moet er echt in blijven!