Dit moet wel Zarayda, Tim of Daniel worden.
Caroline, Paulin en Kees moeten nog iets met een trein doen.
Zarayda word wel steeds verdachter en die pijl in de opening (waarvan ik nu pas besef dat dit ook bij een trein station lijkt te zijn) zou ook nog steeds na haar kunnen wijzen en De Zebra's die lijken te schrikken van iets. Een soort Schrik niet Zarayda is de mol. Een zebra heeft immers ook 2 kleuren = 2 kanten. Toch zou dat ook voor Tim kunnen gelden en ik zie hem eerder op die Kwat rijden waar de Zebra's van schrikken. Dit bevestigt weer mijn gevoel dat Daniel misschien weg zou kunnen gaan (Tania dan de Mol,koos voor Kees en dat is Daniel zijn lot voor aflevering 5 mogelijk) en het kees zijn hand is die we zien met de foto, maar ik ben eigenwijs en laat hem deze week nog op Mol staan en Zarayda weg. Al eerder vond ik hem zenuwachtig (Aflevering 1) en dat is in de preview van aflevering 5 weer te zien wanneer Art het heeft over dat iedereen even de mol gaat zijn. Twijvel over Tania is ook steeds gezaait, maar haar keuze voor Kees kan ook zijn dat extra bevestiging zoekt in haar keuze voor Kees of Kees en de anderen wil laten weten dat hij goed zit. Tania en Kees dus mogelijk alle bij in de finalen met Caroline en bv Tim, Daniel en Zarayda. Paulin gaat weg na de Trein opdracht denk ik nu, die trap die je zit daar kan ze ook weer van af, de verliezer van vorig jaar had ik lange tijd als Mol of winnaar omdat ze boven aan de trap als 1ste kwam.