Hier dan maar die van Ewout:
Voor iedere deelnemer aan Wie is de mol is het de grootste nachtmerrie: Er als eerste uit moeten. In de weken voorafgaand aan mijn deelname is dit rampzalige scenario al een aantal keer in mijn dromen voorgekomen. En dan in de vorm van zweterige nachtmerries.
Je pakt je koffer in, stelt je erop in om lang weg te zijn, bedenkt een smoes en dan krijg je na 48 uur een rood scherm. Toen ik het scherm kreeg, ging het allemaal zo snel. Ik geloofde het bijna niet. Pas toen ik afscheid had genomen van mijn medekandidaten, waar je zelfs na 48 uur bij Wie is de Mol een band mee hebt opgebouwd, ging ik het busje in richting vliegveld. Daar drong het besef langzaam door. Wat jammer! Want wat was het leuk. Spannend. En wat hadden we een leuke groep.
Toen ik na 48 uur in het vliegtuig zat, vloog toevallig dezelfde KLM-crew terug. Ik had op de heenreis, na informeren door de stewardessen, vrolijk gezegd een safari te gaan maken. En nu zat ik opeens weer in het vliegtuig. Hoe leg je dat uit? Mijn verhaal was zó vaag, dat ik uiteindelijk een upgrade naar de business class kreeg. Een geluk bij een ongeluk... Nogmaals dank aan de purser!
Ik heb een geweldige tijd gehad bij Wie is de Mol. Al waren het maar 48 uur. Blijf kijken, want ik ben er van overtuigd dat het met deze groep een geweldig en spannend seizoen gaat worden!
En de link:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_afvaller_afl1.aspx