Ik was er zo van overtuigd dat ik hier al een keer had gereageerd, maar niet dus. Hierbij mijn lijstje
.
Ik ben dus niet zo goed in mollenjagen, zoals je wel zult zien. (seizoen 1 tot en met 3 heb ik later teruggekeken, vanaf seizoen 4 volgde ik het live)
Seizoen 1: ik heb Deborah echt nooit verdacht, ik zat voornamelijk op Wilmie en Robin
Seizoen 2: Nico verdacht ik een beetje, maar Sigrid verdacht ik meer
Seizoen 3: ik wist van tevoren dat George de mol was, maar John en Jantien vond ik ook erg verdacht doen
Seizoen 4: Ron en René waren voor mij megaverdacht, Elise vond ik de leukste kandidaat (ik verdacht haar daarom niet)
Seizoen 5: Isabelle en Sander verdacht ik enorm, Yvon niet echt (waarom niet? vraag je je later af)
Seizoen 6: Frédérique is lange tijd mijn hoofdverdachte geweest, Milouska verdacht ik niet, maar vond ik wel enorm irritant
Seizoen 7: het eerste seizoen dat ik enorm actief was op een forum, de gebarenhint verpestte voor mij het seizoen (er kwam immers onomstotelijk vast te staan wie de mol was), maar daarvoor verdacht ik Dick erg (zie mijn nickname)
Seizoen 8: Dennis heb ik nooit verdacht, ik zat voornamelijk op Edo en Patrick
Seizoen 9: ik vond Rick en Anniek erg verdacht, Jon veel minder (al heb ik nooit geloofd dat hij van tevoren niet wist dat hij mol zou zijn)
Seizoen 10: ik verdacht Hind en Erik, later kwam ik wel bij Kim uit (Frits heb ik nooit verdacht, ik vond hem zo irritant dat ik alleen maar hoopte dat hij eruit zou gaan)
Seizoen 11: Soundos en Art vond ik erg verdacht, Patrick veel minder
Seizoen 12: tot het eind toe zat ik op Liesbeth
Seizoen 13: vrij snel zat ik op Kees, die voor mij overduidelijk was (wel deels met dank aan dit forum)
Junior: ik vond de serie echt te kinderachtig om serieus te volgen (heb dus meer ter kennisgeving gekeken), maar vond Naomi en Amin wel gelijk verdacht
Sabotage: vind ik hier eigenlijk totaal niet bijpassen, maar ik zat wel al vrij vroeg goed
Wat valt hieruit te concluderen? Ik kijk vooral naar wie ik leuk / aardig vind. Vind ik iemand aardig, dan valt degene op de een of andere manier vrij snel af in mijn mollenlijstje (ik wilde bijv. niet dat Elise de mol zou zijn, omdat ik haar de leukste kandidaat vond). Andersom geldt het niet, als ik iemand echt verschrikkelijk vind, dan hoop ik alleen maar dat degene er snel uitgaat (bijv. Milouska en Frits Sissing). De keren dat ik meteen goed zat was dit deels door het forum of echt verdachte acties (die we tegenwoordig helaas amper meer in beeld zien).