Inderdaad, we gaan de zwakste schakel spelen. het werkt heel simpel: je kunt je in dit topic aanmelden en als we genoeg aanmeldingen hebben dan zet ik hier de eerste vraag neer die de eerste in de lijst kan beantwoorden. Als die de vraag beantwoord heeft dan zet ik de volgende vraag erneer. Er is een tijdslimiet van 24 uur, dus als je na 24 uur niet het goede antwoord hebt gegeven zet ik de nieuwe vraag erneer en is jou beurt voorbij en reken ik jou vraag fout.
Als alle vragen beantwoord zijn dan mag iedereen de zwakste schakel kiezen en die mag in de volgende ronde niet meer meedoen. De sterkste schakel die ik kies mag de volgende ronde beginnen. We gaan dus door tot er 2 over zijn en die spelen de finale.
Als er nog vragen zijn of er is meer uitleg nodig kun je dat in dit topic plaatsen.
Het is denk ik moeilijk om na elke ronde een zwakste schakel te kiezen omdat je alles kunt opzoeken. Hier wat dingen waar je op kunt letten:
- hoe wordt er gereageerd (twijfelend of vol zekerheid)
- het antwoord niet weten
- het foute antwoord geven
- lang over een antwoord doen
Dit zijn de eerste kandidaten:
- Timss
- Kolko
- Verdi
- Daisy
- @miesh
- Heinz
- elise_is_de_mol
- intikker
- Tijgertje
- Maapie
- Annuh
- Test
- Idefix
Dus als we met de vragen beginnen moet Timss de eerste vraag beantwoorden en dan Kolko enz.
We zitten vol