Okeee eens even kijken: Hieronder een lijstje namen van mensen die ik afschrijf met bijbehorende reden
Hillal pakte 5000 bij de vrijstellingsroute (weliswaar ging daar 1000 vanaf)
Shaun pakte 5000 bij de pinataopdracht (weliswaar haalde hij ook de 10000 uit het spel, maar dat is mijns inziens meer zodat hij nog enigszins verdacht kan worden)
Ally pakte 2500 bij de pinataopdracht (Ally gaat sowieso overduidelijk voor het geld)
Erin pakte 5000 bij de pinataopdracht (en had weliswaar de koffer met de verste plek van Melbourne af waardoor ze kan mollen, maar dat lijkt me te opvallend om de mol die te geven, omdat er daarna nog wordt gezegd wat de juiste oplossing had moeten zijn en de groep zich dan vol kan focussen op haar en dat toch benauwde momenten kan opleveren).
Sam wordt op een toren geplaatst met telefoon (samen met Hillal), daar kun je niet actief mollen. Lijkt mij dat de mol in de groep zat die moest zoeken. Sowieso vertoont hij totaal geen mollengedrag.
Houden we Nick, Kerry en Aisha over.
Kerry stond als tweede in de rij om een verschil te noemen bij het levend schilderij (precies de plek waar ook molletje Patrick "gewoon een goed antwoord geven het gaat toch wel fout" Stoof stond)
Nick en Aisha stonden op het einde maar wisten beiden nog een goed verschil te noemen met als risico dat ook Saun nog een goed verschil zou noemen waardoor er 10000 verdiend zou worden.
Moet ik me dan toch gaan richten op Kerry, die ik in het begin meteen had afgeschreven...? (EDIT: zij was echter weer degene die met Twinkle Roll, het goede antwoord, op de proppen kwam.) Is het dan toch Aisha, die wellicht zeker wist dat Shaun geen verschil meer kon noemen)
Eerst zat ik heel erg op Erin, maar door het kapotslaan van die 5000, daalt ze ineens hard op mijn lijstje.
Iemand die iets wil weerleggen van mijn verhaal en mij een andere molverdachte aansmeert?
EDIT: Heeft Aisha ooit al substantieel iets bijgedragen aan de pot trouwens?