Graag wil ik enige uitleg geven, waarom we LC gevraagd hebben zijn molgerelateerde spel niet te verbinden aan MolOnLine.
Een spel met hoge kwalitiet, waar wij op WIDM voor staan, kost een hoop tijd en een hoop inzet. Als je een spel begint, moet het ook lopen als een trein. Alles moet kloppen. Immers op TV is dat net zo.
De 4 crewleden en ook Compuart en Malcolm zijn hier vorig jaar dag in dag uit mee bezig geweest. Het spel kostte ons veel meer tijd dan we überhaupt maar voor mogelijk hadden gehouden.
Dan krijg je zoiets van (net als Angela Groohuizen

)....nu even niet!!!
Nou is het enorm leuk dat er andere mensen zijn die ook een online molspel willen gaan opzetten. Een initiatief wat alleen maar toe te juigen is. Het enige is dat, als dat op deze site gespeeld gaat worden op de manier van MolOnLine er een kwaliteitsvignet op geplakt moet worden. Dat is wat de users van WIDM van ons verwachten. Dat betekent, dat het niet zo maar een vrijblijvend gespeeld spel kan zijn, maar dat de spelers zowel als de kijkers er van op aan moeten kunnen dat iedere week bijvoorbeeld de opdrachten worden gespeeld en dat de executie er altijd om die en die tijd ook is en ....dat de site zoals die van MolOnLine dagelijks zal moeten worden bijgehouden.
In geval van dit spel, zijn wij er niet zeker van of LC dat allemaal voor elkaar krijgt, immers hij/zij heeft meerdere sites te onderhouden en dat kost ook veel tijd.. Vandaar onze weigering.
Maar LC heel veel succes toegewenst.