Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Vond ook iedereen Spoiler (klik om te tonen/verbergen)het bedrag wat is neergeteld voor de vrijstelling belachelijk laag? In NL zijn potten leeg gegaan voor minder!
Ze begrepen dat concept van een veiling gewoon niet helemaal
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Voordat de kandidaten op zoek moeten naar J.lewis, terwijl ze nog aan de bar zitten komt er enkele keren heel opvallend een grote zwart/wit foto van Zorro voorbij. Die zal ook wel in dit rijtje thuishoren
Zover was ik dus ook al iets verder misschien.Oké, dan gooi ik hem er ook maar in[...]
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)ik heb nog niets gevonden over 16-1-19-12-14
Aflevering 1 is nu hier te downloaden. (Rechtermuisknop, "Koppeling opslaan als...")
Aflevering 2 - Aflevering 3 - Aflevering 4.
Spoiler: reactie hint tweede poging (klik om te tonen/verbergen) Chapeau il a un petit chapeau vert, un chapeau de paille dans la couleur de la taupe Il portait ce chapeau ŕ plusieurs d'épreuves
Spoiler: trapopdracht (klik om te tonen/verbergen)Hoe kon Laura vantevoren op een lijst invullen hoeveel onderbroeken ze uiteindelijk mee zou nemen? Ja het kan eventueel wel, maar de vraag wijkt wat af van de andere vragen.
Als ik het goed begrepen heb (mijn Frans is ook niet schitterend) heeft de productie 48 uur voor aanvang van deze opdracht dit soort vragen gesteld, waarschijnlijk tijdens de biecht-momenten.
Op de MFD zou er meer voor zijn gegeven!
Spoiler: La Taupe Twitter hint (klik om te tonen/verbergen)A ce soirNou, dat zal wel dan wel een hoed zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
653 gasten en 7 vaste bezoekers