Geniale twist door Laura, tja als je een rood scherm vermoedt waarom niet even 10000 euro uit de pot meenemen.
Heb me nogal vergist in haar. Ze leek altijd zo kalm en berekend, alsof ze alles aankon, met gemak ook die finale. Ik had in haar blijkbaar iets anders gezien. Een spraakmakende kandidate, dat is ze wel en zal ze altijd blijven in de geschiedenisboeken van La Taupe. Ook al betreur ik haar beslissing ten zeerste, nu weten we echt waarom ze niet verdacht werd door de andere kandidaten. Ze was blijkbaar echt te lief om La Taupe te zijn. Kijk maar eens wat voor emotionele reacties haar eliminatie uitlokt (of ze had het geld nodig om haar hobby te financieren). Po-po-po-pokerface.
Best wel goed gespeeld want 't is niet gezegd dat ze La Taupe zou ontmaskeren. Niet vergeten, haar vorige mol Hélène lag er pas uit. Wie weet zat die toch gewoon in haar verbond met Kévin en Ornella. Dan heeft ze toch maar een mooi percentje van die pot. Welke verliezer kan dat zeggen?! Chapeau, je moet het maar durven.
Zelf zou ik misschien toch liever de finale bereiken als die zo dichtbij is, maar mensen doen nu eenmaal gekke dingen als ze zwaar onder druk staan, dus wie weet zouden jij en ik net hetzelfde hebben gedaan.