Gisteren meteen na de uitzending werd Colleen ineens verdacht. Nu een dag later vraag ik me af of het vlak voor de ontknoping al zo duidelijk wordt getoond. De ontknoping is zo geen verrassing meer en dat in een serie vol twists? Door het gedrag van Colleen verdampte er geld maar als kandidaat had ze wellicht andere motieven. Observeren wat de anderen deden, zekerheid krijgen over haar mol? Door de consensus kwam er toch ook weer 5000 in de pot. Yves werd (kandidaats).ongeduldig maar Martin zat ook tijd te rekken.
Ik heb vandaag wat teruggekeken en behalve wat ik al schreef over afl. 3 zijn er meer opdrachten waarin de invloed of bijdragen van Colleen niet zo groot zijn.
Bij levend begraven kwam ze niet uit graf, bij de lama's beschreef ze de bankroetlama's. Bij de zoektocht naar kokers met de gele bus vindt ze samen met Yves alle juiste kokers, samen met Paula kiest ze de juiste schilderijen, nauwelijks invloed bij de tango opdracht behalve de letters opschrijven, bemoeit zich bij de tequilla nauwelijks met de antwoorden op de vragen. Wat ze zegt over nussfruchte is juist goed.
Nu valt er over iedereen wel wat onmols te zeggen en ik wil levend begraven en de jacht op Yves nog terugkijken maar neig steeds meer naar Martin als mol....