Martin heeft een Hand In zoveel opdrachten waar geld verdiend is, dat ik het echt een absolute verrassing zou Vinden als hij the mole blijkt te zijn.
Bij levend begraven hebben we al ooit de discussie gehad of je als mol In de laatste kist wilt liggen. Je hebt daar maar op 1 kist invloed, terwijl je Met je cijfers van je crematielied op 2 kisten wat invloed kan hebben.
Wat ik heel opvallend voor yves vind , is het als eerste gaan bij de kettingproef. Alsof hij weet dat er echt wel iemand Anders voor gaat zorgen dat daar de vrijstelling gepakt wordt.
Martin lag niet in de laatste kist hoor, dat was Udo. Martin was uit zijn kist ontsnapt.
Hij was een verdachte van Samara, en wordt ook een paar x genoemd als zijnde traag, verkeerde informatie geven enzo.
Colleen komt hier verdacht over, het geld laten wegtikken terwijl iedereen allang weet dat Aaron rood had. Colleen wordt van bij het begin erg verdacht door de groep.
Zij zegt ook dat Yves natuurlijk groen had, hij is haar hoofdverdachte. Maar ze zit daar dan ook met Jessie te strijden om te mogen blijven. Waarom dat is weten we niet, maar misschien was het een ex aequo en lossen ze dat in de Duitse mol zo op. Het zou hier toch wel niet eerlijk zijn, want Jessie zou geen kans hebben tegen de mol.
Yves verbrandde in zijn eentje dubbel zoveel calorieën dan de anderen, zei ook al op voorhand dat Aaron zeker rood had. Hij (of Colleen) had ook de boei van Brian Adams mee, hoewel Martin niet wist hoe die eruit zag.
Ik ga voor Martin als mol.
Moet wel zeggen dat er heel dikwijls heel hoge bedragen verdiend werden, de mol (wie het ook is) is zeker niet altijd bezig geweest met geld uit de pot te halen. Maar misschien is afgesproken dat het te winnen bedrag om en bij de 50000 mocht zijn.