https://www.sat1.de/tv/the-mole-wem-kannst-du-trauen/episoden/the-mole-wem-kannst-du-trauenOver Aflevering 1:
"In Argentinien wartet auf die zehn Kandidaten von "The Mole" das Abenteuer ihres Lebens. Noch bevor sie ihre Mitspieler überhaupt kennenlernen, werden sie schon lebendig begraben. Befreien können sie sich nur durch das Lösen einiger kniffliger Rätsel. Dann müssen sie auf einer argentinischen Ranch ihr Können mit dem Lasso beweisen. Fängt ein Kandidat absichtlich kein Lama, um die Gruppe zu sabotieren? Wem können die Spieler trauen - und wer ist der Verräter? Wer ist der Mole?"
Ze worden dus eerst levend begraven, hangen onder een brug en gaan op jacht naar de bankroetlama.
@Pac, zou mooi zijn. Ik dacht er zelf ook al over, maar bedacht me toen dat het echt erg veel tijd zal innemen. Mijn Duits is goed genoeg om de afleveringen te kunnen volgen, maar om het zin voor zin goed te vertalen is wel een niveau hoger. Misschien dat de teletekst-ondertiteling wel ergens te vinden is??
Ik ben momenteel bezig met de introductievideo van Paula. Die wijkt echt volledig af van de andere video's. Geen loopje vooraf, andere achtergrond, het beeld wordt bij een knip zwart en niet wit.
Ik weet dat die Duitsers er nog moeten inkomen met hints, maar zo duidelijk zal het ook wel weer niet zijn toch?